AMA:Kesä loppu

voisit postata lisää kuvia supernautista.

.

Mä en tykkää Supernautista. Näyttää markettifillarilta, jotenkin.

helevetin kova.

markettifillarilooksit? - kaikkea muuta, varsinkin livenä: käyttöesinemeininki, jossa sopivasti pientä spessua + laadukkaasti käsin duunattu. tosta strobotarrasta voi ehkä olla montaa mieltä. ite digaan. tonicin trademark.

ainoa päivitysvara on imo ohjainlaakeriin matalampi hattu. enve näyttää nyt ohuesti tikun nokkaan ripustetulta möhkäleeltä. toki vasta sitten kun matalampi ajoasento alkaa maistumaan.

Peittelin sormella osia kuvasta. Voi hyvin olla, että ilman tuota tarroitusta kokonaisuus näyttäisi paremmalta. Envet toki oma lukunsa, mutta mä harvemmin jaksa putkiosista liiemmin riemastua.

…valkonen maaliduuni toki myös potentiaalinen markettimerkityksellistäjä; mulle toimii kyllä sekin

Ei mulla juurikaan silmää ole pyörien ulkonäköhommille, joten ihan sama miltä näyttää. Kuhan toimii ja tuntuu hyvältä.

Tonic on nykyisistä selkeästi parhaiten mulle sopiva pyörä. Ostan toisen kaveriksi, jos ja kun tilaisuus tarjoutuu.

Tonic on edelleen näistä kovin, ajettavan oloinen.

vasaraasialainen - 10:10, 18.7.2015 » Mä en tykkää Supernautista. Näyttää markettifillarilta, jotenkin.
oon ite eri mieltä, mutta se on toi valkonen ja oikeinpyöräilyslouppi. vigorellista tulee välillä samat fiilikset ja sit oon vaan et ALL YOU HATERS CAN SUCK MY BALLS

törkeen ihana tonic >> c’trackit yhteensä

.

Ai että tuo maasturi on siisti!! Ihan kovia nuo muutkin. Täytyy tunnustaa että tämä 14 on uusi merkki mulle. Jos et ehdi ajamaan kaikilla, niin myy mulle joku.

.

e.s.b.b.e.s.t.

Toi on kyl siisti.

Kovempi ku gangsta. Eli tosi kova.

.

.

ei kirkkaita kampia ja ratasta yhtäaikaa kun muutenki on mustaa ympäriinsä

aika jees tosin

.