AMA: Jorma Butleri

Mites/millä ratkaisit sen satulatolppabisneksen?

houlou - 19:56, 4.7.2011 » harmillista on vaan se että ässän aerotolppa tais jäädä vähän lyhyeks, nonamella mennään nyt.
Tällä. Pidempi dura ässä hiljaisessa ebay etsinnässä.

Shiat, en lukenut kunnolla. Meillä on vähän sama ongelma kun noi shimpan aerotolpat jää lyhyeks. Harmi et oon kuullu vähän huonoa juttua niistä Dura-Ace (made by Easton) NJS tolpista, muuten vois sellasen speksata ku niillä taitaa olla mittaa +250mm.

Mikäs nois DA eastoneissa mättää?- koska miettiny vaihtoehtona. Mulle riittäs sentti- puoltoista lisää joten 250mm toimis.

Rumii ne on ainaki toho aeroon verrattuna. Tyyli pyörä!

Kuulemma (=internet väittää) Easton on tehnyt tämän liitoksen ihan miten sattuu. Eli tolppaosa saattaa jäädä pyörään ja satulan kiinnitysosa + satula irtoo. En mää sit tiedä onks siinä mitään totuutta…

entisenä kovaotteisena lätkän pelaajana tulee eastonista mieleen lätkäkamat-ei fillarinosat, joten myös ei. taidan tyytyä nimettömään takamuksen kannattimeen.

Lisäjekkuna noissa Duräss-Eastoneissa on se, että vaikka olisivat oikean kokoisia, ne pyörivät joidenkin runkojen putkien sisällä kuin liian pieni vehje runsaasti lapsia tehtailleessa naisessa. Kiillotettu alu on liukasta. NJS-Easton on yksi huonoimmista tolpista, tai ylipäätän fillariosista, joka on käsieni kautta kulkenut.

^ se sun nimenomainen tolppahan siirtyi mulle ja pysyi pyörässä kiinni kuten pitikin mutta juurikin tuo satulan kiinnityspääosa liikkui vääntäessä tolpassa. ihmettelin kyllä ensin aikani miten tolpan varressa oleva Dura-Ace teksti voi pysyä paikallaan samaan aikaan kun satula osoittaa ankarasti etuoikealle.

Toisaalta mulla on ollut toinen samanlainen tolppa Vivalossa jo pari vuotta eikä sen kanssa ole ollut mitään ongelmia, ainakaan toistaiseksi.

no NYT!

Kappas vaan. Sitten se on edelleen paskin mun käsien kautta kulkenut fillariosa, mutta eri syistä kuin kuvittelin. Ei mulla ollut mitään käsitystä silloin, että niissä on tuollainen “ominaisuus”.

Jore goes kv. blogifeimi:

http://www.pedalconsumption.com/files/playing_field.html

Nice.

kid_scientifik - 16:38, 11.11.2011 » Jore goes kv. blogifeimi: http://www.pedalconsumption.com/files/playing_field.html Nice.
Creditit kuvaajalle.