AMA: Isot koirat / full stupid

eikä tuo nyt edes niin kovin oudolta näytä

Hyvä se on.

Elämää sillan alla. Trendikästä.

asb - 7:25, 8.4.2016 » mut kampi ala-asennossa poljinakselin keskeltä satulan päälle on muistaakseni 98cm.
En usko että on noin vähän.[b]M[/b]ittaa [b]O[/b]ikea [b]T[/b]otuus...

Konversio-cressut kunniaan.

^^ Juu aika vähältä kuulostaa, jos mullakin on satulan korkeus keskiöstä 84,5cm ja siihen sitten approx kammen mitta päälle. Olisko 108cm asbilla lähempänä totuutta :smiley: :smiley: :smiley:

Sanotaanko näin, että topicissa on annettu muutamia mittoja ja pikseleistä voi käydä mittaamassa sen puuttuvan. :slight_smile:

asb - 17:42, 6.1.2016 » 199 / 95 0.477
asb - 20:50, 26.8.2016 » Muistaakseni joskus oon mitannu inseamiksi 98cm. Mutta mä siis laitan nää mun maantiepyörät silleen, että kampi ala-asennossa poljinakselin yläreunasta satulan päälle tulee 103-104cm satulasta ja polkimista vähän riippuen. En mä tolppia mittaile. :)
[b]M[/b]ikä [b]O[/b]n [b]T[/b]otuus???;)

edit: Omassa Ridleyssä akselin keskipisteestä satulan päälle 102103cm(jalan sisämitta 97cm).

Hemmetin Sherlokit. En millään jaksais lähtee mittaamaan.

Mulla on keskiön keskeltä penkin päälle 84cm mut toi kammen päästä-mitta ois tietty parempi vakio vaikka heitot jotain millejä ja taitaa olla 175mm kammet nykyään kaikissa pyörissäkin…

199/97 mitat ja 87,5 keskiöstä satulan päälle itsellä katurata.

pitkät koivet klubi kokoontuu asbin langassa (y)

Hieno kuva ja kiva pyörä. Tuli mieleen joku levyn kansi.

Meillä ei pelätä

  • Koronaa
  • Kuolemaa

Nopea pällinkavennuslenkki eilen illalla. Vitun hyvin kulkee tennareilla ilman sträppejä.

2 Likes

Ai että on hienoo lähteä tyynenä kesäaamuna pitkästä aikaa ärhäkällä katuradalla duuniin.

2km myöhemmin…

Onko liian myöhäistä hakea kotoa setäfittiä?

5 Likes

Mikään ei oo muuttunut. Tulin vain hehkuttamaan sitä fiilistä, mikä tulee aina kun tän keskiön avaa.

5 Likes