AMA: Iribe NJS

Kova

Onpa hieno ja hyvät kuvat. Boolikauhan oon tainnu nähdä aikasemminki 5/5.

Jäin miettiin näyttääkö 20-puolanen etukiekko miltä ristiinpuolattuna vai onko radiaali sittenkin parempi.

Hienoa, että pääsi hyvään kotiin! Kerkesi olla toimiston kaapin päällä jotain kaksi vuotta. Kerran pari kesässä näki veloa.

Kelpaa katsella. Oikein hyvin tehty!
Tuon mallin satulat vaan itselle sattuu jo pelkästään katsoessa, mutta kyllähän se tähän kasaukseen kuuluu.

Ismo Repi - 22:49, 14.6.2020 » oikein hyvä noinkin mut jos joskus kiekot menee vaihtoon ni da 7600 tummilla boksikehillä olis kyllä ihq tähän.
Mietin kans et miksei full NJS mut toisaalta NJS:llä ja ratapyöräilyllä on aika vähän tekemistä keskenään täällä Suomenmaassa. Syvät kiekot aivan hyvät siis. En siis mitään muuttais, paitti TON RIKKINÄISEN GRIPIN!

Niin siis kuka tän hienon melkein-NJS-pyörän kasas?

Lol tyhmä kysymys, just valmistu viikkoo sit ku oli roikkunu alastomana vajaa pari kk seinällä tyhjä runko

zykkeli - 10:41, 17.6.2020 » Kelpaa katsella. Oikein hyvin tehty! Tuon mallin satulat vaan itselle sattuu jo pelkästään katsoessa, mutta kyllähän se tähän kasaukseen kuuluu.
On muuten hirvein satula millä oon ikinä aianu :D Pitäis onneks löytyy joku vähä comfympi NJS satulaki jostain

Ehkä se saa ajamaan kovempaa

rostfrid - 20:28, 16.6.2020 » Jäin miettiin näyttääkö 20-puolanen etukiekko miltä ristiinpuolattuna vai onko radiaali sittenkin parempi.
Näyttää kuule hyvältä ainaki minun mielestäni ja siksi semmoinen omassa mustassa katuradassani onkin.

Jos meinasit Jenssen kiekoille jotai tehdä, niin vaihda kirkkaat pinnat samalla.

Kirkkaat ois kyl. Tai sitten teen fiksusti ja pidän noi tommosena ja hommaan jostain mieleisemmät pistäen samal noi eteenpäin

On kyl oikein tehty. Tosi clean. Laitoin PM kiekoista jos olet kiinnostunut.