AMA: He-Who-Must-Not-Be-Named

AKA: The Dark Lord

Palat on käyttöön ja tämän hetkinen talvisetup - trick track!
Jos jokin piece ihmetyttää erikoisesti, niin saa tottakai kysyä.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että mulla olisi antaa mitään perusteita. ;D

Runko: VISP TRX 790
Ohjainlaakeri: mycycoole
Stemmi: Roskislöytö
Tanko: NS Jalapeño + Oury
Keula: Trek Bruiser Jumper
Satulatolppa: mycycoole
Satula: BMX Pivotal by Peugeot
Keskiö: Suntour
Kammet: Stronglight 170mm
Ketju: KMC 710 Superlight
Polkimet: Odysseus Twisted PC ja HoldFast 1st Generation
Kiekot: Takana Velocity Aerohead ja BLB Formula. Edessä uskollinen mummiskiekko!
Renkaat: Takana Nokia A10 ja tiukka on! Edessä joku nastainen Nokia ~47mm.
Eturatas: Stronglight 49t
Takaratas: 22t

Thankyou for reading, Dear Friend.

OMG mahtava!!! The fresh prince of the dark side!

No ni. Vispistä on moneksi :slight_smile:

EDIT tuo fillari on niinkuin allaoleva kuva. Ekaks on vähän että jaa, ja sit yhtäkkiä…

http://i1-news.softpedia-static.com/images/news-700/Viral-of-the-Day-Demon-Face-Hidden-in-the-Sofa.jpg

Vaaniiko taiwanilaisessa alumiinissakin kuolema?

Ja aina lämmittää sydäntä nähdä ViSP. Kokonaispainokin oletettavasti putoaa, kun A10 rouhii kaimansa lailla kohdetta köykäisemmäksi.

Dear Friend
http://www.thefixfixfix.com/fix/wp-content/gallery/ally-and-her-visp-trx-790-fixed-gear/img_2470.jpg
Ally approved

tioJONTG: Kiitoksii! Otan kehuina.

kyttyrä: Siis joo onha tää pelottava… seurasin liian läheltä, ni en oo huomannu pedon syntymist.

vasaraasialainen: Ei rouhi. Se o vaa melkee :wink:

Ally: <3

https://lh3.googleusercontent.com/-V_QM9UhQEDc/TYwdh50npKI/AAAAAAAAAAc/NDUC3qPfEx8/s1600/Crazy-fan-stares.gif

Ilmeeni kun tulin tähän threadiin.

Saisiko tästä rakosesta vielä lähikuvaa ylhäältä päin? Miten olisi naarmusuoja, vaikka karpalolonkerotölkistä?

Mull Dundane: Mulla ei nyt satu olemaan kuvaa tost ylhäältäpäin. Tossa Visp-mallissa ainakin on sellainen lovi, ton rengasta myötäilevän sivuprofiilin lisäks, missä toi A10 osittain pyörii. Ei osu enkä oo miettiny mitää shimmijuttuja - ihan jo siit syyst, että toi on aika palpa. :wink:

Ally = michael monroe. When you see it…

Mutta, mitä geo ja/tai ajettavuus tykkää helvetin pitkästä keulasta?

En mä kyllä Matti Anteroa Allystä saa millään, mutta käyttäytyminen kinostaa.

Ajettavuus kärsii muutenki nii paljo tuolla lumessa… et nää havainnot nyt on mitä on.

Geosta sen verran, että loivat kulmat kömpelöittää vähän. Ajoasennossa kannattaa suunnata huomiota siihen, että tanko on tosi korkeella vaikka stemmi on huolella ja tunteella slämmätty. Levee stonga kompensoi osaltaan hieman heikkoa ohjattavuutta ja raskas keula helpottaa skidaamista. Keuliminen tosi helppoo, jos pudottaa satulaa pikkusen, koska runko slouppaa enemmän taaksepäin kuin ennen.

vallengrach teki ainaki sellasta havaintoo, et keula lahtee viemään ja se johtuu kans ton täysrautasen keulan hävyttömästä painosta.

Siis onhan tuo hyvä ajaa! Tai trikkailla ja talvikikkailla… Sen 100% mitä vispi siihen taipuu. Lyhyt perä tekee bunnyhopit tuon keulasetupin kanssa tosi lepposan tuntoiseksi ja muutenkin tuossa on jotenkin varsin paljon sellaista vanhan koulukunnan hyppypyörämeininkiä tuolla setupilla.

Boss itse on tätä kuullutkin jo paljon, mutta VARAUKSETTOMIN arvostus minulta taas. Tunnen todella umpirautakeulan päässeen oikeaan käyttöön taas

Toi on oikeest nii sairas runko, et ei oo mun häviö, jos muut hatee.
Toi keula oli just se rivo viiminen silaus ja samalla pala historiaa, mitä tää pyörä tartti!
KIITOS Munis arvostuksen sanoista! Tuli hyvä fiilis :slight_smile:

Huh, takamus on aikamoisen tiukka. Näyttää ainakin näin kuvassa, että kumi olisi aivan putkessa kiinni. Vähän vastusta reisille. Hämmentävä ilmestys tämä kaikenkaikkiaan on, mutta ei voi olla tykkäämättä tämänlaisesta kieroilusta :slight_smile: Mua jäi vainoamaan tuo kyttyran postaama kuva… jääkö multa jotain huomaamatta?

^vasen alakulma

Oho…hui.

Kunhan hiekkakelit alkaa taas, niin tuo rengas tulee syömään pystyputkesta maalit ja metallit alta aikayksikön. Vaikka kyseessä onkin bombproof-Visp, niin tämä kannattaa silti tiedostaa, eikä väkisin tuhota runkoa.

Mulla lähti Rollerista kahden päivän työmatka-ajoilla pystyputkesta maalit, kun krossikumin ja pystyputken väliin jäi 2-3mm rakoa. Ennen suurempaa vahinkoa tajusin vaihtaa ketjun.

^sitä kutsutaan keventämiseksi. A10 - kevennyskumi.

En ookaan vielä tätä tajunnu hehkuttaa. Minusta tämä on kautta aikain foorumin hienoin pyörä!

Kyllä se toinen talvinen ViSP on mun mielestä hienompi, mutta komea ilmestys tuokin on.

Ja toi putken vähittäinen hiekkapuhaltaminen alkoi nyt pelottaa. Mulla on alurungossa turhan vähän tilaa takasillan ja kumin välissä 25-millisellä. Jotain tarttis ilmeisesti tehrä.