AMA: Fuji Track 1.0 2012 "HK:n Blöö"

Eka postaus eli terve! Pitää esitellä oma mankeli ennen kuin kehtaa
myyntitopsua laittaa. =) Eli tämmösella Hookoon Blöö sinkulalla on
tullut suhailtua pitkin pääkaupunkiseutua.

Fuji Track 1.0 2012 (54cm)

Runko…: A6-SL custom butted alu
Haarukka…: FC-770 kuitu/alu
Kammet…: Fuji PGC 144 48T
Kiekot…: Fuji PGC 30mm aero, DT Swiss kehät
Stemmi…: Deda Zero1 80mm
Tanko…: Pro-Lite Livenza 42cm
Jarrut…: Planet X ultra light
Vapaaratas…: White Industries 17T
Polkimet…: Shimano A600
Satula…: Charge Spoon
Keskiö…: Fuji PGC
Ketju…: KMC K-710SL
Satulatolppa.: Fuji Carbon
Renkaat…: Continental Gatorskin folding 25mm

Alkuperäiset speksit

http://img571.imageshack.us/img571/4826/0mme.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/7862/x5na.jpghttp://img9.imageshack.us/img9/7244/xfxe.jpg

On ainakin kuskilleen liian pieni.
Liikaa valkoista. Vaihtaisin; musta satula, riseri tai droppi, mustat tankonuhat, musta stemmi, musta ratas. Ja kiekoista tarrat pois.

Bullis on vaihe joka menee ohi.

Liian pieni.

Lyhyestä stemistä ja pitkästä satulatolpasta päätellen kuski kuuluu pitkäjalkaisten haaraan.

Nimim. 172/82

Dibs Whiten vapari, kun myyt. Ihan kiva pyörä, joskin näyttää pieneltä kuskilleen.

Tough crowd. =) Bullis forever. Pyörä on just passeli tolla setupilla, mutta tosiaan olen tuon koon yläpäästä. Joku korkeampi/lyhyempi geometrinen runko saattaisi olla vielä parempi.

Hieno pyörä. Mistä näette että pyörä on liian pieni?

^Spacereiden määrästä ja tolpan pituudesta

Siisti runko, tää ois dropilla slämmättynä varmaan nopeen näkönen.

Vapaaratas, maantiepolkimet ja takajarru roskiin. Muuten hyvä. Kunhan valkoiset kontaktipalikat on eka sisäänajettu, sportin oheen saadaan kans kaivattua rokkia.

Kampisatsin laatu kiinnostaa.

Ai niin vielä: tussaa kehät.

Laita tähän tt-tanko niin loppuu kuittailut liian pienestä pyörästä + saat yhden otteen lisää. Mun mielestä tää on hyvä, joillaki on valkosia sohviaki.

Näyttää ihan samalta ku mun fuji
ja näyttää myös niin sopivan kokoiselta kuin väärinpyöräilyrunko voi katusetupissa näyttää.

reach 409
stack 508

tolla sä nyt meet niin kauan kun myyt pois

En ookkaan tota ratasta mannisella ennen nähnyt

mitähän muuta oon missannu

normaali - 16:07, 23.10.2013 » Laita tähän tt-tanko niin loppuu kuittailut liian pienestä pyörästä + saat yhden otteen lisää. Mun mielestä tää on hyvä, joillaki on valkosia sohviaki.
Eiks tuo jo vähän oo;) isoo ajoo vaan ja speksaa itelles elä yhteisölle.

Edit: manninen myy mulle tuo ratas (vaikka lienee kapee?)

Mun mielest toi on pirun nätti! Mut kiinteenä vieläki nätimpi.

Oisko tässä lopulta kaikista päheimmät logotukotukset? Kovin pidän.

Rizerkezä 2015…

toho väliin vielä nousukahvat

crcm - 12:08, 23.10.2013 » Bullis forever.
People tend to forget.

Hyvä suunta. Musta stemmi eritoten.

Pitäisin valkoiset tupit, menee satulan ja deklassien kanssa hyvin yhteen. (Rule #8)

Katurataisin sinkula jota oon nähnyt pitkään aikaan. Ihan kiva, mut silti näkisin tän mielummin kiinteenä.

Mjoo. Bullis silti forever. Joku kerkes ostaa sen ale-kuitu-alu-Leaderin Bricklanesta, niin ajattelin, että jotain näprättävää pitää silti talveksi saada. Pienihän toi on edelleen mulle, mutta kun niin tykkään kovasti.

Alunperin tossa oli jo toi ohjainlaakeri yläosa valkoisena, joka ärsyttänäyt aina. Nyt saattaa vaihtua koko laakerihässkkä mustaksi. Ja tosiaan kuitutankoa ja valkoista tuppea tulisi niin kuin kuvasta näkyy.