ama: favorit track

jooo saatana

tais alitajuisesti häiritä kun viistoputken clearance ei mätchänny kruunun ja pystyputken vastaaviin.

Crash?

eilen aamuyön tunteina yövuorosta lähtiessä kävi vähän hassusti väsyneenä. tuloksena kuski otb betonille ja keula solmuun. rungossa ei mitään ainakaan käsituntumalla

o: ratakeula, jotai 18cm ruoto, 23-25 kumia syövä

No widdu :confused:

Kuvakulma hämää. Ajoa vaan.

No ei. Blbllä vois olla sulle keulia.

BLB:n keulat aivan hyviä joo, pysyy näköjään mvsta kannvkin ihan hyvin siinä kromin päällä kumma kyllä.

favorit best

Aissaageli, toivottavasti kuskille ei käynyt pahasti?
Nyt ois tekosyy kuituun ja aheadiin.

mullois pari noit fullcarbon 1" forkkei mut maantie-rakella ja varmaa liian lyhyit ruotoi

Aiss… Toivottavasti ukko on kuosissa silti.

Blb:n ratakeulalle +1. Mulla on sellainen Carlosissa ja asiansa ajaa. Toyko Fixedissä oli aikanaan jotain asiallisia myös, oisko ollut Action-merkkisiä tsjp.

joo ei tossa sen kummempia perusruhjeita enempää, polvet ja ranteet ruvella.

aheadpyörät erikseen, ei nappaa. blbhommat pitää kattoo.

jänniä nää kyllä. snakebiten sain etukumiin mutta kiekko säily suorana. oisin kuvitellu kiekon luovuttavan ennen keulaa, ei toi fir el19 todellakaan mikään jööti kehä ole, mut ehkä 36h pitää pystysuuntaan tiukkana.

ja mitäs sanotte, onko runko ok jos ei tunnu eikä näy mitään. enkä tosta nyt mittailemallakaan mitään eroja saa

pitääki katella crustyltä niitä pullonavajaahommia

ride on

Luulis näkyvän kuprut/maalissa muutokset halkeamaa vaaka- ja viistoputkissa emäputken muhvien juuressa, jos jotain on tullut. Tietty jos on vääntynyt muuten niin kandennee mittailla tai sit vain ajaa ja murehtia myöhemmin jos aihetta.

Teräsviivaimella vois varmaan putkien suoruuden tarkastaa aika justiinsa. 500mm viivain ja tsekkaa kummankin puten ylä- ja alapinnat. Jos noi on suorat eikä muhveissa tai saumoissa näy maalin halkeilua, niin vois varmaan uskoa, että se törmäysenergia on kulunut keulan muotoilemiseen.

Metalliasiantuntijat toivotttavasti korjaa jos oon väärässä.

Ajamalla selviää onko runko ajokunnossa.

Odie - 20:09, 12.12.2014 » Ajamalla selviää onko runko ajokunnossa.
dis

Itse vetäisin keulan prässissä takaisin suoraksi, suitsuttaisin päälle pyhää vettä ja antaisin ajoa.

Niin kumpi se on se valmistusvuosi, ekat vai viimeiset 2 numeroa?
Onko tietoo tietoo?

sen mitä oon tuijotellu favoriteja(jotka tuppaa olemaan käytännössä jokainen vähän erilainen) oon päätelly että tää on about '81. eli ehkäpä ekat kaks numeroa. mutta mulla ei oo sarjanumeroiden puolesta vertailukohtia.

tästä vertailemalla voi aika hyvin päätellä missä mennään:
liuta mm. favoriteja

mutta huomioi toki sekin että samana vuonnakin tehdyt voi olla hyvinki erilaisia

Juuhelikkä, mulla taitaa olla -77.
En tiedä mitä tolla vielä tekis.
Tuli hankittua napojen ja kampien takia toista projektia varten.

tolppa 26.2
keskiö bsa
ehkä reynoldsia

Mikähän tossa on keulan koko?
Ei ole työkaluja, että sais auki.

tee prokkis

yea boi taas mennään

entistä ehompana