AMA: Favorit Special

Tällainen rakentui talven aikana. Budjettiosilla toteutettu, joskin melko vekkuli ajettava - ainakin verrattuna aikaisemmin käytössä olleisiin konversioihin.

http://www.markoh.net/pics/albums/userpics/10001/Favorit_track.jpg

[ul]
[li]Runko Favorit Special 54cm. Tarkemmasta mallista ei tietoa.[/li][li]Mavic Open Sport kehät + On-Onen navat + Vittoria Rubinot[/li][li]Miche Primato 165mm kammet, Michen keskiö, MKS Sylvanit[/li][li]Edessä 48t, takana 19t ja toisiopuolella 16t, KMC HL710[/li][li]Charge Spoon satula, Charge Bullhorn stonga[/li][/ul]

peukku tällä! vaihtaisin itse ohjaamoon dropin. sitten olis täydellinen!

Ohjaamossa häiritsee korkea stemmi enemmän kuin hornybull. Mustat kumit, hopeinen ketju, tumma satula ja se on siinä. Tai sitten vain ajat, varmasti hauska peli.

Jos nillittää pitää, niin sinivalkoista suomiteemaa hiukan häiritsee eturattaan väri. Jos on alumiinia niin hio värit pois ja kiillota?

Edit: Muuten siis kyllä on hieno.

Tämä on nätti.

Onko takaratas siniseksi anodisoitu?:confused:

Ketjun ja eturattaan vaihtaisin itse värittömiin, mutta hyvähän tämä näinkin on.

Kiitoksia kommenteista.

Painoa fillarilla on muuten n. 8,7 kg. Itse runko on yllättävän kevyt.

Välitykset on vielä vähän hakusessa, joten rattaat saattavat hyvinkin vielä vaihtua. Takaratas on tosiaan sininen, oli halvempi kuin väritön :expressionless:

Droppitankoakin sovittelin, mutta tällä stemmillä en saanut ajoasentoa miellyttäväksi.