AMA: Ensifiksi

Tällänen Monarkin kompliitti johon vaihdoin vaan satulan ja ohjaamon. Täs oli joku sellanen kippura tanko ni vaihoin vähän tollasen suoremman tilalle ku biltemasta sai halvalla. Satulan ostin foorumilta kun sen nimi oli “painless” niin ajattelin, että se olis mukavampi, mutta ei se ollu. Tolppa löyty urheiluaitasta ja siinä luki “Koga” mut kiillotin sen pois ja nyt siinä on vaan kaiverrettuna “Kalloy” niinku stemmissäki. Polkimet pistin kans ku oon tykänny noista shimanoista mun vaihdepyörässä. Kammet on Camagolo joku pista - tai toinen niistä - toinen on joku muu. Navat on IRO ja ne liitty jotenki formuloihin ni ne on varmaa hyvät. Etukiekkoa joku on naarmuttanu jarruilla. Se on joku mavic.

Mut sitte toi maali. En oikein tiedä mitä mieltä mä oon siitä ku Bianchi on niinku hyvä merkki tai ainaki parempi ku Monark. Mut sit ku tää ei oo oikeesti Bianchi ni ajattelin maalaa kyl jonku muun väriseks. Vihree olis hieno. Näin yks päivä sellasen hienon virheen steamrolleri-pyörän ja se väri vetos muhun aika syvästi. Mut kyl mä tälle viel jotain teen. Ainaki meen velodromille ajamaa ku tää on ihan sellanen ratapyörä tietääkseni.

Sit mä haluisin ostaa kaikenlaista ni mul on toi linkki tuol avatarissa et jos sul on jotain noista ni pistä PM!

Nii joo, hitto noi renkaat on kapeet eli nopeet!

tykkään yllättävänkin paljon.

e.oho eripari kammet. ja älä maalaa. tai siis ite en maalais.

Mä tätä maalais. Toi väri on helvetin kova!
Muutenkii siisti pyörä!

Todella seksikäs maali + tarrat.

Valmis. Sit vaan ajoa. Pidän.

Tosi siisti, älä maalaa. Kovaa ajoa vaan!

nosse - 21:09, 5.6.2014 » Tosi siisti, älä maalaa. Kovaa ajoa vaan!
Muut ei ole nähneet tota maalia livenä. Et maalaa vaan. Mut vasta talven synkkinä iltoina, siihen asti kovaa ajoo. Racinggreen ja kiillotetut muhvit valkoisella rajattuna olis ehkä kovinta ikinä.

Kuten jo sanottu, hyvä on. Komppi Odien ehdotukselle: kliffan näköinen, mutta ei uudelleen maalaaminen mikään synti olisi. Talviproggiksena sit.

Ja noi nervexin muhvit on muuten siisteimmät näkemän skandsenin jälkeen.
Edit. Ei vittu onkos ne samat muhvit. Ja sama haarukan kruunukin taitaa olla…

hotstuff. itse ehkä laittaisin vaan monarkin tarrat bianchien sijaan.
Niin ja sulla on kuvassa toi vetopuolen kampi väärinpäin, mut se taitaa olla yks sellanen ensifiksien yleinen vika.

Kaikki näyttää kyllä aika hyvältä, paitsi tanko liian kapealta. Sekin on yhtiä niitä ensifikseissä usein näkyviä ongelmia.

pabs - 23:53, 5.6.2014 » hotstuff. itse ehkä laittaisin vaan monarkin tarrat bianchien päälle

Hyvin muodikas(vaikka en ole asiantuntija tai edes fiksikuski) eli uniikki, siisti ja snadisti rottainen, ensifiksiksi 9.5/10 pistettä

Pyörä on mahtava ja vielä mahtavampi on amakerronta. En ole varma, oliko listauksessa käytetty humoria, mutta ite kyllä nauroin lupsakasti, hyvä!

Tämähän on tosi jees ja itse ainakin diggailen nykyisestä väristä.

pabs - 23:53, 5.6.2014 » hotstuff. itse ehkä laittaisin vaan monarkin tarrat bianchien sijaan. Niin ja sulla on kuvassa toi vetopuolen kampi väärinpäin, mut se taitaa olla yks sellanen ensifiksien yleinen vika. Kaikki näyttää kyllä aika hyvältä, paitsi tanko liian kapealta. Sekin on yhtiä niitä ensifikseissä usein näkyviä ongelmia.
Miten toi kampi käännetään oikein päin? Yritin irrottaa sitä ja laittaa toisinpäin mut ei se jäi jotenki löysäks.

(y)

älä sytytä tuleen

eBayssa olis ollu noita Monark tarroja myynnissä mut ne oli aika kalliita, niin ajattelin vähän säästää ja tein ite:

No nyt! Nyt on kova. Vaikka olen henkeen ja vereen tasavaltalainen, pakko fiilistellä!