AMA: Ellsworth Track

Kai tollasesta velotit sentää koko runkosetin hinnan, meni meinaa vituiks nyt. Tosin mikä vaan saman tyylinen teräshaarukka punaseks maalattuna (toki ratageolla) varmaan toimis ihan ok.

Jep. Orkkis huarukka oli parempi. Toi on vähän liian uuden näköinen tohon runkoon.

Ei kai se Nagasawa sentään orkkis ollut?

ehkä vähän klassisemmin muotoiltu haarukka ois ollut columbuksella mutta rake ois varmasti ollut liikaa.

https://www.bricklanebikes.co.uk/content/images/thumbs/0006097_columbus-minimal-vintage-monocoque-fork-carbon.jpeg

Uh, tämä mennyt multa ohi.

Orkkis set up: 5/5
Post crash set up: 666/5, koska punamvsta kovis!

Ja: Red 'uns go fasta, eli nopeimman värinen pyörä. Siitä minä nautin.

Leevi - 9:58, 24.1.2017 » Ei kai se Nagasawa sentään orkkis ollut?
No sitä mikä ekana oli tarkoitin.

Alpina :frowning:

…Kongsworth?

Pyörä otti uutta suuntaa kunnolla. Mun mielestä tosi siisti, enkä jaksa jäädä haikailemaan menetettyä vaikka se nagasawa + quilli -kombo oli myös hieno. Tuun kohteleen tätä kaltoin kadulla, ja siihen tarkoitukseen alpina on oikein hyvä haarukka.

Ohan tän geo myös suunniteltu maantiehaarukalle, että sikäli mentiin kohti alkuperäistä.

Vielä kun mustan eturattaan valkosilla logoilla sais niin aah

Eteenpäin kohti kevättä

Edit: Hauskana huomiona vanhan haarukan rake on negatiivinen 32, että mikään ei estä sen käyttöä :smiley:

Eniten ikävä alkuperäsen setupin droppia, on meinaan helvetin mukavan näkönen tanko.

IhanaTaina - 17:27, 24.1.2017 » Eniten ikävä alkuperäsen setupin droppia, on meinaan helvetin mukavan näkönen tanko.
Siihen onkin jo stemmi varastossa, että eiköhän se tässä kevään aikana löydä tiensä pyörään :)
Wombbu - 17:24, 24.1.2017 » Ohan tän geo myös suunniteltu maantiehaarukalle...
Kerro lisää.
Wombbu - 17:24, 24.1.2017 » Vielä kun mustan eturattaan valkosilla logoilla sais niin aah
Musta DA 50t. Löytyy.
mankkis - 19:48, 24.1.2017 » Kerro lisää.
Näin olen päätellyt kun näitä on maailmalla niin paljon noilla kinesiksen maantie-aluhaarukoilla, ja sillä haarukalla myös vaakaputki asettuu vaateriin.

Voihan se olla että runko on suunniteltu slouppaavana tiukalle ratakeulalle ja Puolassa on sitte säästöpäissään heitetty maantie-kinesikset kiinni, kuka tietää.

Kyllä toi keulakulma näyttää ihan rataisan jyrkältä

Tilanne just nyt

6 Likes

myy toi :3