AMA: ehdotus

kuka omistaa foorumin kuumimman laitteen? kenen persettä kuumottaa kaikki ne katseet, jotka lankeavat styyliikkaimman ajopelin kuljettajan takamuksiin? 2 sesonkia, 2 äänestystä/vuosi. puolesta + vastaan salittu, 1 ääni/nick. mä en osaa tehdä, mutta kiinnostais järjestää joku tälläinen. funktionaalisuus, narsismi, tilannetajuttomuus ja spontaanius kunniaan!

+1 ketjukoiran bianchille

https://www.yksivaihde.net/old/4610

pyörällä on useimpia meistä vanhempi historia, jossa sillä on ajettu lujaa.

^ Luin OP:n ja olin jo vastaamassa, että eiköhän ChainThug oo jo voittanu tän. :slight_smile:

https://www.yksivaihde.net/old/10094

+1 Clinton Commanderille

Mankkiksen Orlowski Pista ekassa kokoonpanossaan on aivan naurettavan paljon edellä mitään, mitä maailmassa on ikinä rakennettu.

http://farm6.static.flickr.com/5064/5643358649_003ebe8267_b.jpg

2.0 on myös ihan vitun kuuma. 3.0 on myös.

Äänestys on päättynyt: Ollin Rossin

Mitäpä nöösipetterit jos:

odottelisitte kollektiivin innostumista että tää ois muka jotenkin hyvä idea (mitä se ei ole)
laittaisitte pystyyn järkevän äänestyssysteemin ennen kuin tulee taas yksi yhdentekevä, päällekkäinen kuvalanka
ette postais ennen sitä yhtään ehdokasta

Kiitos.

^+1

Jumalautsi että elämä voi olla joillekin hankalaa.

Mitä vikaa tyylissä “+1 ja ehdokas tähän”? Pitääkö tota varten nyt pystyttää äänestyskoppi Turkuun, Helsinkiin, Tampereelle, Jyväskylään ja Ouluun? Voi olla että kusahtaa tämmösenään, mutta jos on ihan mahdotonta sietää tämmöstä niin mä voin henkilökohtasesti lupautua laskemaan noi pisteet.

Etenkään langan ideassa ei oo mitään vikaa, päinvastoin.

Tilanne so far:
ChainThug, Bianchi 38 - 2
netspider, Clinton Commander 2 - 1
mankkis, Orlowski Pista - 1
ChopperOlli, DIY Rossin Ghibli Pursuit - 1

Kaikesta ei tartte tehä helppoo ja hifiä, mutta jos nyt joku standardi tähän halutaan keksiä niin esim. kaikki muu tänkaltanen offtopic-paska pois ja pelkästään omat ehdokkaat tähän lankaan ja ehdokkaaseen mukaan nyt ainakin linkki siihen ama-lankaan.

Mää tuen nöösipettereitä ja muita tavallisia kuolevaisia.

+1 tälle: Crescent Helracer 70

way back 2009 oli vähän vastaavaa äänestelyä käynnissä. Onhan se kiva muistutella noista foorumin helmistä. Itseä aihe ei kuitenkaan niin paljoa inspiroi, että saisin jollain kriteereillä päätettyä suosikkini viimeisen 3,5 vuoden aikana foorumilla esitellyistä pyöristä.

^ Oot oikeessa, että järkevintä olis varmaan toteuttaa tämmönen lanka kerran vuoteen. Nyt olis hyvä aika vuoden 2011 AMA:lle, mutta taitaa olla enemmän OP:sta kiinni mihin suuntaan tää menee.

OP?

Oliko toi kysymys mulle vai janoiselle? OP eli AP eli original eli alkuperänen postaaja.

Mä luulin, että täällä keskusteltaisiin ajopelistä nimeltä “ehdotus”.

Originaali Postari suomeksi.

Kyllähän tämä tietyllä tavalla nykyisin kuvalautaa muistuttaakin, mutta tarvitseeko sitä nyt näin paljon…

Volume - 12:44, 27.11.2011 » Oliko toi kysymys mulle vai janoiselle? OP eli AP eli original eli alkuperänen postaaja.
joo oli nimenomaan sulle. Luulin et tarkoitit opintopisteitä, mut lause olisi näin ollut yhtä sekava kuin OP:n tarkoitusperät. Ja mikä on tosiaan tuo otsikko? Eikö esim kuvaavampi olisi ollut "Foorumin hienoin pyörä 2/2011", jos nyt on kysessä 2011 loppupuoliskon hienoin pyörä, mitä foorumilla on esitelty?
konkeli - 12:46, 27.11.2011 » Kyllähän tämä tietyllä tavalla nykyisin kuvalautaa muistuttaakin, mutta tarvitseeko sitä nyt näin paljon...
Avoin kysymys, ei siis kohdistettu sulle vaikka lainaankin. Kumpi on pahempi:
  1. perustellaan lankoja joita ei oo mietitty ihan ehkä loppuun asti mutta toimii silti
  2. itketään jokaisessa ketjussa kuinka paskaa kaikki nykyään on

Mitä jos annettais AP:lle mahdollisuus vaikka avata ideaansa vielä vähän ennenku sytytellään niitä rovioita? Jos vaikka muut pidettäis siihen asti turpamme kiinni, ettei tää nyt kuse ennenku ehtii edes alkaa?

1, koska sitten ei olis kohtaa 2.