AMA: Dodici Gara

Joitain kuvia oli valmiiksi internetissä, eikä katuratakeleille näy loppua tänä talvena, joten tässäpä AMA. Pyöräkin on ollut päivittäisessä ajossa jo pari kuukautta ja jokunen tuhat km tullut ajeltua (ja jokunen km tullut taluteltua). Porvoossa ja Nuuksiossakin käyty jo muutamaan otteeseen… viimeistään keväällä YV:n Porvoon-lenkille taas

Edellisen omistajan AMA. (Kiitti runkosetistä) En keksi runkosetistä juuri mitään muuta moitittavaa kuin luokattoman huonon maaliduunin. Pienikin kolhu tai u-lukon hipaisu niin lohkeaa heti pala mustaa irti. Ja onhan toi musta tylsä väri muutenkin. Taidan maalauttaa joskus coolin violetiksi (RAL 4008 ja metallic flake?), tai ehkä siniseksi. Tai sitten annan vain chippaantua ““katu-uskottavaksi”” (koska maalauttaminen on niin pirun kallista). Steamrollerin ohella ehkä stabiilein runko, jolla oon ajanut… melkein mahdotonta pannuttaa tällä

Runkosetti/haarukka: Dodici Gara, Alpina
Laakeri: Chrisu Kingu
Voimansiirto: Omnium 170mm 48t, 17t pulttiratasjuttu
Ohjaamo: Thomson X2 100m, XXL-kaupan White-riser ~620mm, BBB-foamit
Rullaamo: Halo Aerotrack
Istuumo: Ritchey Pro, San Marco Ponza (surkein satula ikinä)

aika hyvä
vaihtaisin kyl omniums pois mut kyl te tiiätte

Ajomiehen ajopyörä, jäbä menee tällä siellä missä mä täpärillä.

Vanha kunnon älä maalaa.

Hyvä velipyörä. Anna chippaantua ja nähdä elämää.

stemmi vielä kevätkelien koittaessa sentin alemmas niin täts it.

manuelkala - 20:00, 19.12.2014 » aika hyvä vaihtaisin kyl omniums pois mut kyl te tiiätte
sanonpa nyt poikkeuksellisesti et mustat omniumit vois passata kivasti

hyvännäköinen pyörä ja lajinomaiset kuvat, muistelen yhtä vihreätä gännäriä joka läntätty pitkään ruohoon ja oksien lomasta nappailtiin kuvaa.
keula aivan ihana. antaisin ehkä rungon chippaa reilusti ni lois kontrastia etuosaan entistä enemmän. palpa ei ruostu.

ootko miettiny onko keulan tarra pakollinen? Dodici Kura

Tää on hieno.

Tulin myös varmistamaan, et dibsit on voimassa (ja että oon ylipäätään sanonut ne).

Toi keula on kyl sexiä.

Toi haarukka on kyl huikee

speksasin talveksi seksivauhaarukan tilalle jotain muuta. ja pari kiloo lisäpainoo. ja slämmäsin stemmin (ku oli pakko ku liian lyhyt ruoto)

ja muistan dibsit :smiley: ja tarroi oon ajatellu tehdä kaupunkiverstaalla ainakin viistoputkeen

Onkohan jyrillä se tähän speksattu konga?

^^Teehä mulle kans colossin logotarra.

Hyvin tuo keula toimii.

^^ On se vielä miulla. Ja myynnissäkin, koska ei tällä hetkellä käytössä.

Hyvä meno! mikäs nakki tuola on takana?

piti laittaa taakse rallirabe, mutta ei mahtunut, niin nyt siinä on 32mm schwalben road plus

auratuilla teillä ajaminen ihan bliss

Herkkä hetki ^ :')

Sul on kyl hyvä pyörä ja hyvät kuvat. Ton alpinan maalaus kiinnosta. Erik where done?