AMA: DefWish

Uhh! hyvä!

Mahtavaa!

Siisti on. järjetön järkipyörä.

Hieno ja näyttää hauskalta ajettavalta. Takavanne sais vaan olla kokonaan musta.
Voisit kertoa vielä takarattaan koon

Takavanne on ottanut jarrua edellisen omistajan eli villiKimin toimesta, saatan sille kesällä näyttää itsekin vähän lisää jarrukenkää. Takaratas on ollut nyt talvella maaginen 18t jolla saadaan madonreikiä avaava 1 skid spot. Loppukeväästä tietty sitten eri kuviot.

Pääsispä joskus testaamaan tällaista.

Tää on hyvä. Hiukan kuumottelis myydä fixie incci pois ja ostaa kageron kaveriks tämmöinen, turun foxcompissa kertoivat rungon hinnaksi 350€ kun eilen kysäisin…

harmittelin tässä miksen tuota lunastanut, mutta sitten muistin mid-bb.
Huh.
Onneksi väistin

pientä päivitystä ja filistelyä yllä ^

edit. hyvin säädin 4kuukautta vanhaan viestikenttään tuoreet päivitykset. hüps.

Barspinnaaks täysillä?

Hiton hyvältä näyttää tsygä ja hyviä päivityksiä!!

hyvä. järkevä. jeppis.

tää on hiton hyvä. varsinki talvimoodi on todella hauskan näkönen menopeli.

Todella ajopyörän näköinen ja toi talvisetuppi olis varmaan aika samanlainen mitä ite tekisin. Hyvä!

mä haluun kans tälläsen! HYvä meno!

Kiitti kannustuksesta!

Tähän defwishiin tiivistyy mun kokemuskentässä aika paljon omaa turhamaista fillarirunkkaushistoriaa. Nimittäin olen kuvitelmissani halunnut useasti tulla toimeen oikeastaan kahdella fillarilla: one-bike-to-rule-them-all -tyylisellä muunneltavalla arkikulkineella läpi vuoden + maantiepyörällä lenkkeillyyn. Milloin sellainen one bike on ollut eka olmokonversio, milloin pomppis, milloin rolle, tällöin jotain muuta, tuolloin taas jotain ihan muuta. Viimeisimmäksi fiilistelin lomilta palattua ja tilan ahtautta kärvistellessä bmw gangstaa semivakavissani. Tuollainen fiilistely on tietty kivaakin, mutta tosiasiassa moinen ei tule multa varmaan koskaan kuitenkaan onnistumaan. Tämä siitä huolimatta, että itse fanitan foorumilla ehkä eniten juurikin niitä muiden “tää on mun tää yksi pyörä, tällä on menty ja tällä tullaan menemään” -tunnustuksia. Esim. vutin coticia, sirkuksen rossinia, muniksen nelssonia, henskelin fiftysixiä, suikkarin rolleria, rapumiehen edesmennyttä konversiobianchia jne.

No enivei tästä defwishistä mun on tosi hankala kuvitella luopuvani, vaikka se on vain metallia ja muuta paskaa (kuten mid-keskiötä ja ikuista bmx-voimansiirtoa).

Hieno postaus hienoon aikaan. Ei freudilaisia analyysejä tästä, lukitkaa ketju.

Ja varmasti vielä tuon keulakokeilun jälkeen semmonen olo, että tässä on nyt kaks samaa. Taitaa Def Wish olla moukarin alla. Meinaan, jos molemmista saa rakannettua käytännössä saman buildin, niin mitäpä sitä kahta pitämään.

E: Hyvin nätti tämäkin, mutta silmiä saa hierasta, että alkaa nähdä eroja näin kaukaa katottuna.