AMA: D-venta

vanttera - 9:15, 21.7.2014 » Eka

:smiley:

Jostai ihmee syyst nauroin täl jotai 15 sekuntia. Ei mulla muuta, hieno pyörä. Jatkakaa =D
van - 23:56, 21.7.2014 » onhan tää nyt överi. ja kova. satulasta ja ohjaamosta joku mainitsikin jo ni ei tarvi toistaa enää. [b]käytä seuraavan pyörän budjetista muutama satanen johonki käytettyyn järkkäriin[/b]?
ja haravoi piha.

Parhaiten tehty trollipyörä ikinä!

Kiitos kommenteista! Olen itsekin hiukan yllättynyt kuinka ajettava pyörä tästä tuli. Olen erittäin tyytyväinen. Hiukan häiritsee tuo ruotoputken pituus, pitännee vielä sahailla tai nostaa stemmiä vielä ylemmäs.

Järkkäri löytyy, tosin emäntä osaa käyttää sitä paremmin kuin allekirjoittanut. Pitää koittaa ottaa jokin järkevämpi kuvasarja. Haravointi ei ole mun juttu, niin kuin ei ole ilmeisesti pyörien rakentaminenkaan :wink:

asb - 6:10, 22.7.2014 » Parhaiten tehty trollipyörä ikinä!
Kiitos aina yhtä positiivisesta kommentista. Optimistinen elämänasenteesi on pysäyttävää.

Lightweight baby! Jos kyllästyt joskus noihin kiekkoihin niin voin vaihtaa päikseen ellipseihin.

Aika öky ja erittäin magee!

Runko näyttää varsin ajettavalta, mutta mites integroitu satulatolppa ja reissaaminen?
Kuitu on kivaa ja huh noi kiekot! Nimensä mukaiset. Olin jo hetken tyytyväinen omaan pyörään. Onneks Lightweightit on sen verran hinnoissa, ettei tarvii speksata.

Mitä vittua? Kai sitä saa omaa hiekkaa käyttää miten haluaa.

Paljonko oot kerryttäny kilsoja tällä? Kiinnostaa ~täyscrabon kiekkojen kestävyys!

Hmm itse fiilistelen kovaa setuppia ja siistiä pyörää… Thumbs up! Kova on joidenkin kateus ja itku… huh huh…

pottifemma - 12:13, 22.7.2014 » kateus ja itku..
Ja itku itkemisestä vielä siihen päälle...

Ehkä toiset vaan lämpenee toisenlaisista pyöristä? Ja mitäs se eka “A” siinä A.M.A:ssa tarkoittikaan?

Kovaa palikkaa on ja noi ciecot nyt varsinkin on melkoiset. Kelpaa ajella. Ei välttämättä ihan se meikäläisen kuppi teetä, mutta toivon tälle paljon kilsoja.

Ohjaamo on kyl kaikin puolin aika turn-off. Muuten kyl nopeen olonen vehje.

W1N - 10:18, 22.7.2014 »
asb - 6:10, 22.7.2014 » Parhaiten tehty trollipyörä ikinä!
Kiitos aina yhtä positiivisesta kommentista. Optimistinen elämänasenteesi on pysäyttävää.
Oliks toi sarkasmia? En ymmärrä syytä.

Minkä takia viimeisimmissä kahessa siistissä pyörässä: Biciolli ja W1N on pitänyt alkaa helvetinmoinen kinastelu jostain turhasta paskasta?

HIENO PYÖRÄ ja hyvä, että joku tekee, ja jollain on varaa tehdä näin arvokkaita pyöriä suomessa.

Kiitos.

Rosco - 13:13, 22.7.2014 » Minkä takia viimeisimmissä kahessa siistissä pyörässä: Biciolli ja W1N on pitänyt alkaa helvetinmoinen kinastelu jostain turhasta paskasta? HIENO PYÖRÄ ja hyvä, että joku tekee, ja jollain on varaa tehdä näin arvokkaita pyöriä suomessa. Kiitos.
Arvostele Mun Ajopeli (arvostelu kielletty).

runko ja ohjaamo vaihtoon niin kova :wink:

^^ no selkeesti nää setelinaamapalmut liittyy siihe että omistaja on vänisijän mielestä laittanu liikaa rahaa pyörään mikä taas ei liity mitenkää itse pyörään. hajotkaa köyhät