AMA: Cumondale track

miksi noin kapea tango?

Mä ihmettelin jo aikoinaan kun tää postattiin, sillä tää sai ensimmäisten viestien perustella ihmeellisen laimean vastaanoton. Hieno polkupyörä. Syksyllä internetissä ollut iso meni jakartaan ja hetkittäin kismittänyt. 1,4k oli mulle liikaa NOS-rungosta.

Komee kyllä, ainoo häiritsevä tekijä silmissä ouryt mut neki varmasti aivan hyvät kädes.

Npertj - 22:37, 5.4.2015 » miksi noin kapea tango?
Sitäpä oon tässä itekki miettiny. Niinku sanoin, ei haittais jos ois muutaman sentin leveempi, mutta kyllä tuollaki ajaa.
Kapteeni - 22:46, 5.4.2015 » Mä ihmettelin jo aikoinaan kun tää postattiin, sillä tää sai ensimmäisten viestien perustella ihmeellisen laimean vastaanoton. Hieno polkupyörä. Syksyllä internetissä ollut iso meni jakartaan ja hetkittäin kismittänyt. 1,4k oli mulle liikaa NOS-rungosta.
No olihan ne alkuperäset ama-kuvat iha helevetin huonoja :D
ziGo - 22:51, 5.4.2015 »
Npertj - 22:37, 5.4.2015 » miksi noin kapea tango?
Sitäpä oon tässä itekki miettiny. Niinku sanoin, ei haittais jos ois muutaman sentin leveempi, mutta kyllä tuollaki ajaa.
ai en huomannutkaan että tangon leveydestä oli puhetta :)

tää lähentelee käyttäjä ubin versiointia aiheesta mikä ei ole huono asia

Osia on vaihdeltu.

siro twräskuilli ainoo mitä tähän 15s pohdinnan jälkeen päädyin vaihtamaan

Näänkö oikein et täs on tää kasvain keulilla?

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/12/Factory-Five_31-8_removable-faceplate-1in-quill-stem_modern-bars.jpg

Oon meinaan mieltä tosta stemmistä.

Näyttää kyllä pyörässä vielä hirveemmältä toi stemmi kun mitä se oli noissa myyntikuvissa.

Muuten on kyllä hieno pyörä ja muotirataskin sopii ihan hyvin.

Näet oikein. Kun tuo mulle tuli, olin hyvin vahvasti sitä mieltä, että ei saatana tuota voi laittaa mihinkään. Kuitenki musta tuo molostemmi passaaki tuohon ihan hyvin. Vaihtoehtona ois vielä kyllä se pearli ja siihen ois uus tanko.

molostemmi taustalla näkyvään jonkkaan kyl samantien.

motonetin trekkingtankoo kaipailis… muute hyvä.

Tuossa vielä moloa lähemmin.

kyllä tuo noinkin

vielä kun ketju vähän löystyy

Mä oon vähän väsynyt mutta voiko joku selittää mulle mitä tuolla takakiekon seudulla tapahtuu.

kyllä se niin on että minä en enää 22.2 quillia kaipaa OS kiinnityksellä

tuntuu kurjalta sanoa näin, mutta

mieluummin ahead adapteri

^^En kyllä tiiä mitä tarkotat.

Oonkohan niin heikko, etten kestä painetta ja laitan pearlin. Se on vaan niin tylsä :frowning:

^Tossa kuvassa vissiin joku optinen juttu joka näyttää siltä että koko kiekko katoaa alaosastaan johonkin toiseen ulottuvuuteen. Ehkä paree kadota itse tästä unten maille ja palata tähän kuvaan joskus paremmilla silmillä.

timoma - 20:31, 14.4.2016 » ^Tossa kuvassa vissiin joku optinen juttu joka näyttää siltä että koko kiekko katoaa alaosastaan johonkin toiseen ulottuvuuteen. Ehkä paree kadota itse tästä unten maille ja palata tähän kuvaan joskus paremmilla silmillä.
Siinon tollanen silta ja pyörä on pysäköity sen taakse :D
ziGo - 20:29, 14.4.2016 » ^^En kyllä tiiä mitä tarkotat. Oonkohan niin heikko, etten kestä painetta ja laitan pearlin. Se on vaan niin tylsä :(
maailma on täynnä stemejä ni voit toho valkkaa jotai mielikuvituksellisempiakin. sekä teräistä.