AMA: Cumondale track

Haters Sössöters keep on hatin sössötin’. Minä en. Hieno on.

Aivan upea. Mahtava. Täydellinen.

Hyvä.
Mut slouppaaks nää oikeesti näin paljon vai hämääks nyt kuva?

Muuten aivan hyvä, mut väärän värinen;)

Kyl toi kuva vähän hämää ku tässä tota paljaalla silmällä kattelen.

ziGo - 19:46, 17.2.2014 » mulla on tuolla varastossa 16t phil wood. Ehkä se joskus vielä tuohon vaihtuu.
48 x 16 ei ole kovin hyvä välitys jarruttomaan. Tai siis se on varsin huono.

Pyörästä tuli ihan mukiinmenevä.

Joo tuon varruttomuuden takia en oo sitä vaihtanukkaan.

siksi 47t best.

ziGo - 20:29, 17.2.2014 » Kyl toi kuva vähän hämää ku tässä tota paljaalla silmällä kattelen.
pyörä on vähän vinossa, suora salama ja laajakulma. Ota seuraavat ulkona ja vähän pidemmällä linssillä.

Iha magee cträkki!

Aika hyvä ja klassisen oloinen kasaus, setbäkkiä kannattaa muuten kokeilla. Sulla oli toi arione vaihtumassa pois?

Pitää kattoa miten tuo asettuu omaan ahteriin. Näillä vähillä kokemuksilla huonosti, mutta pitää katella eri säädöillä miten istuu.

Joo kuvat on vähän mitä on. Lainakameralla, keittiö"studiolla" (kaks pimennysverhoa)ja omalla valokuvauskokemuksella tämä on tulos. Oon silti ihan tyytyväinen.

tnts - 23:27, 17.2.2014 » siksi 4[s]7[/s]9t best.
yus

peruskaunis asia, mutta kuvat on kiltisti sanottuna tosi huonoja. What negaatio said. Pyörät kandee kuvata yleisesti joko niille ominaisessa ympäristössä, tai sit jossain ihan toisaalla. Ei eteisen käytävässä tai olkkarissa (pl. sohvan päällä).

vanttera - 1:21, 18.2.2014 »
tnts - 23:27, 17.2.2014 » siksi 4[s]7[/s]9t best.
yus
http://farm8.staticflickr.com/7282/8744298193_e3e20b4813_c.jpg

kyy

Mitä Mario näyttää

JA

Mua on aina vähä vituttanu Mario, niinpä pysyn 48:ssa. Hankin sellasen myös tyttöystävän mixteen.

ziGo - 1:41, 18.2.2014 » Mua on aina vähä vituttanu Mario, niinpä pysyn 48:ssa. Hankin sellasen myös tyttöystävän mixteen.
Sit kandee laittaa taakke 15 tai 17, ei 16.

En selvästikkään tajua välityksistä hirveesti, ku en tiiä miks 16 on ois huonompi ku 15 tai 17.

http://www.surplace.fr/ffgc/

Tänks. Siistiä oppia uutta.

Eka pitempi ajo ajettu ja penkkiki ajokorkeudella. Iha hyvä, tulis kesä.