AMA: Charge Scissor

Voi minua hassua…ja kumin pyöräyttäminen ei käy päinsä, koska kumin logon on oltava venttiilin kanssa samassa kohtaa. Koitan selvitä.

Mietippä tota “kumin pyöräyttämistä” uudestaan.

No nyt rupes naurattamaan.

Joo ei niitä kumeja ihan kevein perustein pyöräytellä tota…tai siis

Lukuja tauluun! Niin ja musta satula ois tosiaan siistimpi :wink:

Jospa puhuttais kiekon tai kampien pyöräyttämisestä, koska tässä muutetaan kuitenkin koko kiekon asentoa suhteessa kampiin, EIKÄ PELKKÄÄ KUMIA.

Nojoo, vittuilu sikseen. Musta satula niin näyttäis paremmalta. Ilmatilaa vaikuttaa olevan aika reippaasti haarukoissa, eiks tähän mahdu ninerikumit?

^No voisin välillä itse miettiä loppuun asti ennenkun kirjoittelee. Peace on earth, war on

http://i5.aijaa.com/b/00381/10040974.jpg
http://i11.aijaa.com/b/00708/10040975.jpg

Menis isommat kumit, taakse reilusti isompi, MUTTA toi on oikeestaan maksimi koko jos meinaa barspinnata. Harmi kun en kuvaa ottanu, mut etukumin ja viistoputken väliin jää ehkä muutama milli välystä. Esim. uudessa Scissorissa on Contin Race Kingit, mut siinä on rungon geo pikkasen muuttunut.

omissa rungoissa oon huomannu et chainstayt on se rajottava tekijä kumien koossa, kun runkoni on olleet semmosia mihin saa ison eturattaan. Tässä vissiin on alhaalla sit ihan hyvin tilaa?

^Rutkasti, viiskybänen menee heittämällä väittäisin.

visaxxx - 20:59, 18.4.2012 » Hullu kiitos.
Kiitos vaan kiitoksista. Ei näköjään mennyt akseli hukkaan. Hieno pyörä.

Tuota noin sori jos jotain haittaa tyhmä kysymys näin AMA lankaan ja varsinkin kun ko fillari ilmeisesti vaihtanut omistajaa. Mut itse juurikin kasailen omaa scissoria ja tyhmä kun olen niin kysysisin et kenelläkään tietoo miten isoa eturatasta mahtuu pyörittämään? Nykynen 30t eturieska näyttää jo nyt olevan lähellän chainstayta. Tässä rungossa kun on leveä chainstay isojen kumien mahdollistamiseks. Jos jollain olis kokemusta/tietoa nii otetaan vastaan vaikka yksityisviestillä.

Et tarvii isompaa eteen, taakse pienempää vaan. En tiedä tarkkaan tota mut tuolla ex-omallakin tuntu tiukalta.