AMA: Canyon Roadlite AL

asb - 8:05, 20.6.2019 » Aamulla funtsin, että oon ajanu tällä viikolla joka päivä duuniin eri pyörällä, joten vois tänäänkin [b]ostaa[/b] uuden fillarin. Siinä vaihtoehtoja laskeskellessa olin aivan varma, että omistan kuusi fillaria, mutta en keksiny Dolanin, Cressun ja Peugeotin lisäksi kuin Stavan ja Rigin ja maastofiksi Ardenteilla ei oikein innostanut edes hiekkatiekommutointiin. Stavangerilla sitten. Vittu kun siinä muuten rämisee takalokari, eikä helvetti soikoon huvittais ottaa sitä kiekkoa irti. Hyvin löytyy jaloista uusia lihaksia, kun hyppää pitkän tauon jälkeen 170mm kammista 185:iin. Duunin pukkarissa tuli puhe kilpapyöräilystä ja sitten päässä välähti, että ei saamari, onhan mulla tämäkin varaston seinällä roikkumassa.
Luin väärin mutta tee sinä oikein

N+1

makko - 13:14, 20.6.2019 » Hieno pyörä, voisit kaivaa seinältä ja ottaa uusia kuvia koska miksipäs ei
Onhan se noinkin.

https://i.imgur.com/YT50ySU.jpg

happo-orgiat - 11:07, 16.9.2017 » Canyonin veijjo on kyllä saanut tosta 66 cm koosta kivan tasapainoisen näköisen.
makko - 13:14, 20.6.2019 »
vasaraasialainen - 12:20, 20.6.2019 » Kanjoni ei taida enää valmistaa alumiinimaantie(kisa)runkoja?
Ultimaatti on hiilari only, mutta endu[i]race[/i]a saa alsaisenakin.i
Racerit racettaa, näköjään. Verkko kertoo, että Endurace on matalampi ja pidempi kuin Roadlite:

Canyon Endurace, M
Stack 578
Reach 382

Canyon Roadlite, M
Stack 581
Reach 373

asbista ajokuva tollasella M kokoisella tänne nyt

ylemmässä kuvassa hienompi