AMA: Bronco (Gitane Track)

Sir Richard - 22:39, 6.5.2011 » Oikein nätti. Tuota ei kannata viedä Turkuun..
?
mankkis - 9:43, 10.5.2011 »
Sir Richard - 22:39, 6.5.2011 » Oikein nätti. Tuota ei kannata viedä Turkuun..
?
kato ku turussa pöllitään kaikki vitun hienot konversiot ihan keskellä kirkasta päivää wiklundin edestä ja nistit huutelee tintån edessä että "anna pyörä mulle".

Oikein hieno. Jotain tän tyyppistä ajattelin itsekkin speksailla.

Tänne.

Ai että! Hyvä fiiliksiä nous pintaan. Oon tyytyväinen tästä buildista, enkä pelkästään ensiratapyöräbuildina.

Vaikka kyllä kun tätä nyt kattoo, niin onhan tää aika hauska. Ouryt mukaklassisessa buildissa on lol. Näihin aikoihin jaksoin myös kikkaillla. Satula oli ite päällystetty. Siihen olin ulkonäöllisesti tyytyväinen, vaikka oli se varmaan aika huono istua. Stemmi ois voinu olla pidempi, mutta olin kokemattomampi ja jäykempi. Sinkkusträpit on aika meh. Valkoset tanwallit näyttää marketilta. Tietty haluisin sanoa, että negis inspiroitui näistä, mutta se ei ehkä oo totta. Uustuotanto Andelit näyttää tavallaan halvoilta ja on tietty helppo ratkaisu. Ei mitään, hyvät kammet ne oli ja niillä tuli polettua tuhansia kilsoja.

Vois perustaa langan, missä kukin arvostelee itsekriittisesti omia ensipelejään tai ainakin vanhempia kulkineitaan. Arvostelen Mun Ajopelin.

Erik - 12:47, 9.11.2013 »

Vois perustaa langan, missä kukin arvostelee itsekriittisesti omia ensipelejään tai ainakin vanhempia kulkineitaan. Arvostelen Mun Ajopelin.

Hyvä idea!