AMA: Biciolli Track Pursuit

Onko paikalla ketään joka tuntis vähän tän historiaa? Kiinnostais tietää minä vuonna pyörästä tuli UCI-laiton.

Aika urakalla oot tehnyt kevennysreikiä, miten vaikuttaa kestävyyteen? Eli taitaa olla enemmän koristeeksi ja talutteluun?

Näyttäis olevan aika pienelle kuskille. Minkä kokoinen tää on?

heh heh heh

Jaksaako tän muuten kantaa pikkurillillä metroon?

Biciolli - 12:50, 2.9.2012 » Koska pyörä ei tule todellakaan mihinkään oikeaan tarpeeseen, vaan leluksi, voin määritellä kriteerit tunnepohjaisesti. Nyt vain haluan pyörän, jonka saa pikkurillillä mukaan metroon.

Maanantai, gigidikoira

Laittaisin vähemmän leppoisan haarukan, mutta muuten kova.

Jäbälä diy custom

Miks tommone mummovälitys? Ja miks satula töröttää noi eessä keskiön päällä?

Vastaa?

Oon kyllä kade jos sun automatossa on velodroomi

Liian hyvä lapsuus ja liian hyvä perusturvallisuus ja liian hyvät lelut. Teen välillä sitä, mikä kiinnostaa, enkä välttämättä sitä, mistä saa rahaa. Menin kyllä pari viikkoa sitten taas oikeisiin töihin.

maza- - 8:48, 25.3.2013 » Jaksaako tän muuten kantaa pikkurillillä metroon?
Biciolli - 12:50, 2.9.2012 » Koska pyörä ei tule todellakaan mihinkään oikeaan tarpeeseen, vaan leluksi, voin määritellä kriteerit tunnepohjaisesti. Nyt vain haluan pyörän, jonka saa pikkurillillä mukaan metroon.
Maza-:n vois luulla olevan jopa pakkomielteisesti ihastunut biciolliin kun jaksaa kaivaa puoli vuotta vanhoja toilauksia edellisistä ketjuista ja pitää edelleen papan tokaisua signaturena...

Lumikko - 22:48, 24.3.2013 » Höhö, aika cowa!
+1

http://imageshack.us/a/img132/900/vv2vga.jpg

No nyt!

Nice! Ehkä kirkas eturatas voisi olla vielä klassisemman näkönen, vaikka sopii tuo mustakin kokonaisuuteen. Hieno pyörä!

jh - 14:46, 25.3.2013 » Nice! Ehkä kirkas eturatas voisi olla vielä klassisemman näkönen, vaikka sopii tuo mustakin kokonaisuuteen. Hieno pyörä!
Tuo on vanha pyörä josta on jo ama.

e. ellei tää ollu ironiaa

Kuva liittyi vain sormella nostelemiseen.

Viittasinkin tohon kommenttiin jossa puhuttiin mustasta eturattaasta joten se ei voinut liittyä tämän topicin pyörään.

älä ny jaksa kokoajan repiä turpaas hienolle herrasmiehelle, biciollille

ootsä olli tehny mazalle oharit kaupoilla?

ihan herrasmiehen näköinen kaveri toi biciolli.
olin päässäni aivan varma, et kyseessä on mun entinen naapuri joka ajelee stadissa bromtonilla tms ja kertoi et vanha ratapyörä löytyy himasta…

oletettu ikäkin olis osunu aika haarukkaan mut ei sit kuitenkaan.

Eioo, mutta mä en oikein näe tän topicin pointtia. Kuten parin muunkaan. Toi singolo on kyllä hieno.