AMA Analog --> Uusi Analog

Tykkään tästä, koska oranssi keula on parasta ja Analog on kiva runko. Kuvauksellisista syistä olisin kenties irrottanut lampun (ja photoshopannut jarrupinnan mustaksi…)

heitin tollasen satulan roskiin, hieman eri kuosi vain oli

saakki käyny guccilifen laarilla :slight_smile:

kid_scientifik - 19:36, 2.2.2012 » Analogeissa olisi ollut muitakin eroja kuin o-laakeri, mutten muista tähän hätään, että mitä kaikkea
2010 oli pääasiassa vain toi ohjainlaakerin ero, jos ei jarrureikien puutetta lasketa mukaan. Sekä väri ero, kompliitissa oli musta ja runkosetissä keltainen. 2011 oli ainakin nuo samat erot, sekä lisäksi sama kuin monissa muissa NS:n rungoissa. Runkosetin runko on paremmista putkista. 2012 taitaa erot olla samat kuin 2011. Eli ohj.laakeri, jarrureiät, putket ja värit. Kompliitti musta vihreillä teksteillä, runkosetti tän kauden NS teemaväri neon kelta-vihreä ja toisena musta valkoisilla teksteillä.

En tiedä kuinka persiilleen mun näyttö on kalibroitu, mutta keula on siis paloauton punainen, kuten satulakin.

heitin tollasen satulan roskiin, hieman eri kuosi vain oli

saakki käyny guccilifen laarilla :slight_smile:

Kuka tommosta heittää roskiin! Ja niin kävin. Toivottavasti tulee kyseinen mankeli ehjänä perille =)
inforest - 23:20, 2.2.2012 » En tiedä kuinka persiilleen mun näyttö on kalibroitu, mutta keula on siis paloauton punainen, kuten satulakin.
Sama homma, mutta mun näytön ei kyllä missään nimessä pitäis olla persiilleen kalibroitu.... silmissä vika?

Ihan oranssihan toi on.

Eikä ookku punanen. Tarkastin Photarilla. Ton punasempaa ei voi olla.

Hieno pyörä.

CRC:ltä kaupallinen ratkaisu barspin enableriin 6,31€.

Aika keltaisiahan noi kuvat on yleissävyiltään.

Kesäkuosi:

Pulleemmat kumit, tiukemmat välit ja flättipedaalit. (toisesta puuttuu häkki kun huomasin remmin menneen niin huonoon kuntoon, ettei sillä uskalla ajaa. Ei ollu uutta vielä)

Ohjaintangonpyöräytyksen mahdollistaja: Check!
DIY-pelihousut: Check!
Kova-alustapolkupyöräpoolon kauden avaus: Pending…

Patentoitu barspin-ilme: Check :wink:
(oliks tää ny viime kesältä?)

BMX pyörissä käytetään myös gyro tekniikkana kutsuttua jarrujen vetämis systeemiä, joka sallii sitten bar spinnit sun muut.

^
salliiko se myös bäkkärit ja frontit?

Älä jätkä käy fronttaa.

rungon ja haarukan värit on aika karut, mut sit ku lätkäsee ton jakkaran siihen niin ei mitään ongelmaa. todella jees.

Oon venyttäny tätä hetkee tuonnemmas ja tuonnemmas, kun oon sokeasti uskonu, että Raumalla vielä joskus todella pelataan pooloa. Ei pelata, ellei haluu yksin mennä lämiin Prisman vitun parkkipaikalle.

Oon sit suutuspäissäni rytkyttäny pitkin mettiä sammuttelemassa poololiekkiä ja nielemässä katkeraa kalkkia, kun ei oo saatana pelikavereita. Muutama päivä märkää kallioo, kuraa ja juurakkoo + eka kesätyötili ja kamelin selkä katkesi. Panin nappulat:

Mitään monsterikulmejahan tohon ei saa, mut onhan nää ny kuitenkin jotain. Vähän joutu sivareilla napsutteleen takakumista sivunappuloita, mut tulipahan rihdattua kiekot ees kerran kahteen vuoteen.

Muuten mennään samoilla paitsi joskus viime syssystä asti ollu uus tolppa, kunnon kiristyksillä. Viime Turun reissulta henskeliltä ehjät gripit yhel galjal.

Mikä on takarenkaan ilmoitettu leveys? Minkä levyisellä vanteella se on?

Schwalbe smart sam 47mm ja velocity deep v. Oiskos vanne sit 19mm?