AMA: 89 CX

asia selvä sekä kunnossa

Lyyyykin gyyyd! Hyvin vaikuttavaa. Kunpa osais itte.

No huhuh! Odie on kyllä tekijä. Vastahan tää oli vielä kellarissa ilkosillaan

Hattu päästä.
Upea.

Huh Huh. Mahtava

ei oo hattua kun nostaa mutta tuuletan muuten vaan

kongan rinnalle

Toi on kyllä nättiä kun voi tehdä itelle just eikä melkein. Todella hieno.

Todella komea!

Hienosti oot tehny ja suunnitellu!
Perän pituudesta, rengastilavuudesta ja rypyttömistä ketjuputkista viis erityislisäpistettä. Ei tommosta olis kaupasta saanu.

Npertj - 22:24, 5.2.2016 » ei oo hattua kun nostaa mutta tuuletan muuten vaan kongan rinnalle
Nohnoh, eipäs ny liiotella. Vaikka on voinu mestarilta jotain maneereja tuohon runkoon tarttua niin kaukana perässä tässä ollaan.

Ja Koirakivelle kaikki sinne kuuluva kiitos ja kunnia vielä tässäkin välissä.

On se vaan kova! Sekä mies että pyörä. Toi kuparointi on kyllä ihan parhautta + noi rosteridekaalit. Saumatkin näyttää todella smootheilta.

Huhhuh miten siisti! En keksi moitittavaa. Koko näyttäis olevan niin oikein kuin customin kuuluukiin. Vaijeriviennit ja 89-logot kruunaa. 7/5 ja hattua päästä.

Ihan mielenkiinnosta, paljonko tollaselle tulee itse tehden hintaa?

On kyllä siisti, ja tosta kuparista tulee hieno ajan myötä.
Ois kyllä mun kokoakin.

Kova!

Sit vaa puikko kuumaks ja hikipaja käyntii. Maailma haluaa pyöriä. Kupariputkesta. Pakko arvostaa!

baader - 9:01, 6.2.2016 » Ihan mielenkiinnosta, paljonko tollaselle tulee itse tehden hintaa?
Jo pelkät sliding dropit maksaa noin 60e ceewayltä ilman posteja. Laskeskelin että tähän pisteeseen päästäessä työtunteja on takana noin 150, joten materiaalikustannukset on aika triviaalit suhteessa käytettyyn aikaan.

Tein itse mutten säästänyt, hauskat harrastukset maksaa aina.

Tää on kyllä ihana, käyn nostelemassa hattuja naulakosta harrastuksille

Odie - 10:26, 6.2.2016 »
baader - 9:01, 6.2.2016 » Ihan mielenkiinnosta, paljonko tollaselle tulee itse tehden hintaa?
Jo pelkät sliding dropit maksaa noin 60e ceewayltä ilman posteja. Laskeskelin että tähän pisteeseen päästäessä työtunteja on takana noin 150, joten materiaalikustannukset on aika triviaalit suhteessa käytettyyn aikaan. Tein itse mutten säästänyt, hauskat harrastukset maksaa aina.
Juu, kiinnosti ihan se materiaalikustanne, kun tulee aika paljon kaikkea muutakin askarreltua joissa työtunteja ei lasketa. Riittääkö esim viis hunttia?

Kyllä. Upea on!

Kyllä. Mahtavaa tekemistä. Eniten täytyy nostaa hattua sille, että olet lähtenyt itse tekemään ensin pienemmistä projekteista ja se on johtanut tähän. On niitä, jotka pohtivat tekemistä ja niitä, jotka saavat jotain aikaan.