AMA #4

Olen Vantteran kanssa samoilla linjoilla.

Se, että kiinnittää sekalaisia osia vanhaan ratarunkoon ei mielestäni tee siitä automaattisesti mitenkään erityisen fantastista. Se on vaan fiksypyörä.

Toki tästäkin saisi duunattua varmasti hienon näkemällä vähän vaivaa, esim. poistamalla ihan ensiksi karmivan oranssin lateksin rungosta.

^mä en ihan ymmärrä, että mikä juttu tää missikisailu amoissa on. Toi on ajopeli, jota saa arvostella. Se, että mä sain noi nurkissa lojuneet osat ajoon on pelkkää lisäarvoa hankinnalle.

Muuten, 165 pitkät kammet tuntuu helvetin omituisilta kun on ajanut 172,5 pitkillä maantiellä ja 'rellillä.

Niin, no kriittiset kommentit tuli kai siitä, että porukka hehkuttaa aika mitätöntä pyörää pelkästään siksi, että se on eka Lydia-AMA, eikä varsinaisesti ite pyörästä.

no onhan toi ruma, mutta mä diggaan tai olen aina digannut “raato”- ratafillareista mitkä näyttää siltä että tulevat ajoon. Hifistely ja fiilailu fillarit sit erikseen.

Näkisin, että kyse ei ole niinkään missikisameinigistä tai siitä kuka on jaksanut metskata rareimmat heh juum artisaanipärtsit jonkun ex-neuvostotasavallan vuosia sitten luhistuneen velodromin raunioista vaan ihan vaan vaivannäöstä ja paneutumisesta.

Edit.
niin jaa jos kyse onkin vaan kateellisten narinasta kun eivät vaivautuneet paikalle myyjäisiin niin unohtakaa tämä.

ajokelpoiset fillarit on minusta tosi siistejä!

Tavallaan tämä on ihan tosi rujo, koska oranssi ja Scott, ja juuri siksi niin sairaan siisti, että nyt harmittaa, etten pystynyt Velolla itselleni perustelemaan tällaisen hankintaa. Kun tätä katsoo, niin harmittaa vaan yhä enemmän.

Siis: voi. kyllä.

Ihan hassunhauska, vaikka aika paljon vaihtaisin itse. Tanko on just jeppis. 28milliset kumekset näyttää jotenki iha superläskeiltä.

ot
En oo nyt ihan varma sarkasmin tasosta tässä langassa, mutta musta on ihampaskaa jos ama-lankoja ei vois hyväksyttävästi tehdä tämäntyyppisistä ei täysin missikisamielellä kootuista Ajopeleistä. Näitähän on ilo lukea ja tuleepahan lisää sisältöä foorumeille. /ot

Samat tyypit jotka dumaavat Thomsonin putkiosat “tylsäksi ja mielikuvituksettomasti” valinnaksi nillittävät sitten kun joku kasaa pyörän mielikuvituksella ei niin yleisistä osista. Go figure. Pyörä on lisäksi kasattu ajoon, eikä erikseen AMA-palikoilla kuviin ja sitten ajopalikoilla ajoon.

En tiennyt että AMA-langan postaamiseksi pitää jotkin tietyt kriteerit täyttää vaan luulin että tänne on tarkoitus postata kuvia omista pyöristään milloin missäkin ajosetupissa. Ei oo ihme että noobiet ostavat kallista katuratapalpaa koska sellainen pitää olla skenen mukaan ja luukuttavat sitä sitten sata kilsaa ajettuna epämukavana eteenpäin ja ostavat sitten sen rollerin ajopyöräksi.

Saa ja pitääkin kritisoida ja kritiikki pitää kestää (tai olla välittämättä siitä) mut muuten vois kyllä hiukan chillata. Internetiin (ja oikeaan maailmaan) mahtuu kyllä. Ei nää mitään saatanan taikamiekkoja ole vaan polkupyöriä.

Ja on muuten ihan vitun siisti peli.

E: hidas mut anyway ya dig?

^ Olet väärässä. Nämä nimenomaan ovat taikamiekkoja.

---->>>>>> Rule #4

Ei internetpyöräilijän vaan ajomiehen pyörä.

Mun mielestä hieno pyörä. Ei oo hipoo, eikä missi, mutta ajossa.

twatwaffle

jussi - 10:06, 29.5.2013 » niin jaa jos kyse onkin vaan kateellisten narinasta kun eivät vaivautuneet paikalle myyjäisiin niin unohtakaa tämä.
Vittu, busted..

ama mut ei saa arvostella mut saa mut ei saa ja laatikon pohjalta komponenttien raapiminen et saa pyörän ajoon on uusi mielikuvituksekas. kelatkaa jos tää ois nojannu spurguun turussa, niin olis ajopyörä-statuskin asetettu kyseenalaiseksi.

ja nyt sitä salonkikelpoista palautetta sitten:

Ite en vaihtais ku kirkkahat kiekkoset ja kylvettäisin tangon kodin putkimiehen kanssa jos se muka oikeasti tuohon jää. jos tarkoitus on tehdä tuosta pellepyörä niin jousibrooksilla voinee korostaa tangon tuomaa hulvattoman hauskaa 5/5 läpändeeros tunnelmaa.

Maalipinnasta en tiedä kun en ole läheltä nähnyt, mutta minusta se on aika metka. Mitähän sen alla mahtaa olla, ja saakohan sitä näkyviin ilman että alkup. maali kärsii?

Kauheeta nillitystä taas, ihan hyvä AMA ja arvostelun näkökulmasta allekirjoitan merkkarin ylläolevat pointit.

Laskisin jakkaraa vähän alemmas, vaihtaisin polkimet ja ajaisin. Moponetin tanko oli ihan kingi! Pitänee käydä ostoksilla.

tussaisin jarrupinnat, iskisin paselat kehiin niin paranis ihan toiseen sfääriin

Mitäs tälle kuuluu nykyään?

Mä kauppasin tämän omakustannehintaan eteenpäin Herttoniemeen. En ole nähnyt kuin vilaukselta taannoin, ja oli ihan ajomoodissa!

Lievästi harmitti myynti, mutta liian pieni on liian pieni.

edit: toi stonga on oikeasti vitu hyvä ajossa, vähän sellaista viiksi-fiilistä olematta niin full retard. Sääli, että motonetistä sen saatavuus on ollut hyvin huono.