Allroad race 14.4. Helsinki - Lieto

Työvuorot sumplittu ja mukaan lähden. Turusta olis tarkoitus tulla helsinkiin jo pe iltana, eli suosituksi edullisesta majoituksesta tai löytyykö jonkun nurkista paikka sisäsiisitille kuskille ja pyörälle?
Myös ajoseura kelpaa… Varsinkin noin pitkällä matkalla. Vauhti kelpaa rennosta reippaaseen. Anyone?

Jaa a. Olen jo ilmoittautunut Hesalaporvoohesalaan ja molempia en lähde ajamaan. (ei sössötystä aiheesta, molemmat kyl ehtis samaan viikonloppuun, tiedetään) Juuh nyt sit alko kuumottaan että mitäs jos kuitenkin lähtis tähän kelkkaan. Olen nyt viihtynyt uuden työ-rollerin kyydissä aika hyvin ja koitan kelailla tässä että eiköhän se vois olla aika metka peli just tähän koitokseen. Vois olla aika kivaa. Näkisin vanhempiakin ehkä sit sunnuntaina

villeet - 13:37, 5.4.2018 » löytyykö jonkun nurkista paikka sisäsiisitille kuskille ja pyörälle? Myös ajoseura kelpaa... Varsinkin noin pitkällä matkalla. Vauhti kelpaa rennosta reippaaseen. Anyone?
Sohvapaikka taattu Länsi-Pasilassa. On varsin hyvä sohva IMO. Mikäli olen itse lähdössä ajamaan, saat ajoseuraa kärsimysmäelle asti. Siitä ajattelin jatkaa enemmän tai vähemmän yksin meditoimaan.
kolkka - 19:39, 5.4.2018 »
villeet - 13:37, 5.4.2018 »
Sohvapaikka taattu Länsi-Pasilassa.
Hienoa. Oon yhteyksissä lähempänä.

Kuuluuko tapahtuman henkeen potentiaalisten taukopaikkojen ja niiden aukioloaikojen listaaminen tähän ketjuun? Vai onko niin että jokaisen kuuluu hoitaa itse oma googlailu ja mitäs läksit.

Reppu jätetty Velobiaan eli enää ei voi jänistää.

kolkka - 14:27, 7.4.2018 » Kuuluuko tapahtuman henkeen potentiaalisten taukopaikkojen ja niiden aukioloaikojen listaaminen tähän ketjuun? Vai onko niin että jokaisen kuuluu hoitaa itse oma googlailu ja mitäs läksit.
Ei nähdäkseni ole syytä rajoittaa keskustelua, kyl tässä tapahtumassa voi taktiikkaa speksata täälä kun reittikin on annettu.

Reitin profiiliin ja maastoonkin kannattaa hieman perehtyä, esim. alkumatkasta on aika möykkyistä.

Tänään koestin näitä lähiteitä. 60-millisen g-onen verran upottaa.

Yks kädellinen petipaikkoja varattu. Kertokaa, jos haluatte jtn tarjoiluja maaliin. Jos ette kerro, en hanki.

varmaan kaikki haluaa vegaanista kepattia ja keskiolutta, itse en osallistu mutta pohdiskelen tässä vain.

Toivottavasti mukaan lähtee joku media_persoona että saatte somet tukkoon meille, jotka on liian nössöjä lähtemään.

kolkka - 14:27, 7.4.2018 » Kuuluuko tapahtuman henkeen potentiaalisten taukopaikkojen ja niiden aukioloaikojen listaaminen tähän ketjuun? Vai onko niin että jokaisen kuuluu hoitaa itse oma googlailu ja mitäs läksit.
Pikkalassa ja Kiskossa ajattelin Googlen perusteella käydä kaupassa. Kauheesti mitään resortteja ei näyttäisi reitillä olevan.
..... - 16:35, 7.4.2018 » varmaan kaikki haluaa vegaanista kepattia ja keskiolutta, itse en osallistu mutta pohdiskelen tässä vain.
Kiinnosta.

Oliko virallinen hastaaki mikäkä? Jossain näin #hc300?

Oisko vaikka #allroadrace. Sitä jo ite käytin.

Ton hc:n oli facebookissa joku pannut mutta kivempi kun ei keksitä tälle lisää nimiä.

#allroadrace

sviddu kyllä kuummottelee jo.

No svidu on syytäkin, tulee tarinoita syntymään täällä.

Tulee varmasti. Pitäis varmaan olla jo nyt kauhuissaan koko jutusta mutta toisaalta päätin olla ottamatta mitään kuumotuksia ja lähteä ihan vaan kokeilemaan mihin asti jaksaa ja viitsii just sinä päivänä.

No se on hyvä tapa toimia ja viimeistään lähdön jälkeen muutkin varmaan keskittyy ottamaan haasteet yksitellen jännittämisen sijaan.

Kuinka syödä norsu?

Pala kerrallaan.

Muistutan myös, että itselle pitkät matkat paikoin tuntuvat olevan kryptoniittia, mutta ihan kivasti Samuli huijasi viime kesänä RandoÄlläreihin ja yllätin itseni siellä.

Myös kannattaa pitää liekki pienellä vaikka startissa jengi lähtee posottamaan. Aloittaa mieluummin hiljaa ja kiihdyttää loppua kohden kuin toisin päin. On maalissa kivempi olo.

Mielikuvissani 300km Helsingistä Turkuun ei nyt ihan norsu ole vielä, vaan joku keskikokoinen mutta sitäkin vihaisempi nisäkäs joka puree ja sätkii ja lennättää kuraa kasvoille.

…Ahma…