Alleycat-cup 2011 part 3: Tampere 23.7.2011

Tosiaan, voisi olla jo aika tälle topikille.

Cuppia ajetaan Tampereella lauantaina 23.7. Suurimmat festarit taitaa olla ohi, joten kaikki pääsee paikalle ja silleen.

Kartan saa paikan päällä, mukaan kaikki mitä kokee tarpeelliseksi ja osallistumismaksu on perinteiset 2€.

Näillä näkymin startti melko perinteiseen aikaan, eli kello 18.00 Ratinasta Nalkalankadun puolelta (lähtöpaikka löytyy mm. “Fixed Finland”-sivulta löytyvästä Tampereen kartasta).

Jos on kysyttävää niin kysykää.

Ou jee!
Nyt otan asiakseni kasata takakiekon kokoon nii pääsen pitkästä aikaa mukaan. Joku k*pää nääs pisti mun takavanteen 8ksi yhtenä yönä.

Nosto.

Kelit ainakin pitäis olla kohillaan. Lupaa 3kymppiä, joten suolakurkut lahkeeseen evääks ja uimarengas matkaan.

Ja bägit pullolleen puskaa( siis niille kelle maistuu…en yllytä missään nimessä rikoksen poluille, ettei tästäkin aiheesta saada uutta kuumaa “keskustelua” aikaiseksi…) , koska näsinpuistossa alkaa kolmelta Tampere reggae tapahtuma!
I U-LOCKED THE SHERIFF!

Rastit haettu ja reitti kasassa. Lauantaina ajetaan.

FB-event: Redirecting...

Näähän on jo huomenna, tervetuloa ajamaan.

Olen hengessä mukana.
http://www.texastripper.com/wp-content/uploads/2010/05/21734951.thb-778633.jpg

Laminaattori käy kuumana suoltaen lukemattoman määrän pinnakortteja iltaa varten. Joko kisaajilla on ketjut kireällä?

Onks mittää Tampereen karttoi? t.ulkomaalainen

Kartat tarjotaan firman puolesta. Jos kuitenkin haluaa tutustua ennakkoon, on näitä samoja karttoja saatavilla rautatieaseman turisti-infosta.

jos pidettäis vaan uimakilpailut sillan alla?

Stadin porukka bongattu!

HiKI in da koskipuisto.

Fubarkaupunki, liikaa katuja. Rastit nää siniset pallukat?

Ei nyt sentään, mut muutama rasti voi hyvinkin olla pallukan vieressä.

Lähtörasti auki. Tai siis, olen nyt paikalla.

Maalissa.

Viimeinen sankari tuli maaliin ajalla 2h 26min 40sek. Voittajan aika 1h 48min.