***ÄLLÄRIT AP/IP 14.9. 18:30***

Ettei keltään mene ohi keskaritopikissa, että tällaista herkkua tarjolla, eli AJOA!!!

Teurastamo Työpajankatu 2 : 19:00 lähtö, saapukaa paikalle 18:30 aikoihin niin kerrotaan pelin säännöt.
Lisätietoa ehkä vielä ennen kapaa, mutta kaikille ajettavaa ja lyhyehkö setti, noin tunti. Mukaan peruskamat, reppu, kynä, aikarauta ja valot.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/51713124/apip.jpg

Ehjuum 4kk räkätaudin jälkeen tuun räkimään keuhkoni ulos!

ULIULIULIULI ja koska kaikki kesän jäljiltä vähän ihmeissään niin toistan aloituspostauksesta sen, että ne VALOT!

Oi aikoja, oi tapoja…

Minulle opetettiin yhdeksänkymmenluvulla että ällärit ajetaan ilman valoja.
Pääsee kyttiä ja kilpaveljiä & siskoja helpommin haneen.

Pave - 22:18, 12.9.2016 » Oi aikoja, oi tapoja... Minulle opetettiin yhdeksänkymmenluvulla että ällärit ajetaan ilman valoja. Pääsee kyttiä ja kilpaveljiä & siskoja helpommin haneen.
Sittemmin ymmärrettiin, että eksyttäminen onnistuu pelkän takavalon sammutuksella.
Smurf - 8:03, 13.9.2016 »
Pave - 22:18, 12.9.2016 » Oi aikoja, oi tapoja... Minulle opetettiin yhdeksänkymmenluvulla että ällärit ajetaan ilman valoja. Pääsee kyttiä ja kilpaveljiä & siskoja helpommin haneen.
Sittemmin ymmärrettiin, että eksyttäminen onnistuu pelkän takavalon sammutuksella.
Joo, mäkin olen kuullut juttuja ajoista jolloin ei vielä ollut niin jalkoja, että piti piiloutumalla karkuun päästä :D

Yritetäänkö täällä usuttaa vanhaa VITTU VETÄMÄÄN huomenna?!!?!! Ei prrkele pojat!
Jos laitan vaikka huomioliivit päälle, ni pysyy letka varmasti kasassa :smiley:

:smiley:
Hommat hyvällä mallilla eli huomenna VEDETÄÄN!

AP/IP eli aamupäivä/iltapäivä

Käydään vähän reilussa tunnissa päivä läpi aamupäivä, pikku lounastauko ja iltapäivä. Kapassa on kaikille jotain, eli voi ajaa sen verran kuin haluaa. Voi fiilistellä tai VETÄÄ!! Kovin kauas ei joudu, Ghettoblasterit on kohta tulossa joissa voi sitten harrastaa eksymistä :wink: Tulkaahan isolla jengillä ajamaan, harvinaisen huippua kesäkeliä Syyskuussa!!! Ei maksa mitään, mulla on keskarikassan jämät niin haen niillä jotain virvoketta, huomenna AJETAAN!!!

No stop signs
Speed limit
Nobody’s gonna slow me down
Like a wheel
Gonna spin it
Nobody’s gonna mess me around
Hey satan
Payin’ my dues
Playin’ in a rockin’ band
Hey mumma
Look at me
I’m on the way to the promised land
I’m on the highway to hell
Highway to hell
I’m on the highway to hell
Highway to hell
Don’t stop me

HEI! Päivähän heilahti ja kohta mennään!

jospas tästä lähtis ottamaan alkulämpöjä! kiva päästä ajamaan pitkästä aikaa älläreitäkin! ja millon lie oon ollu viimeks fiksiekeskareillakaan…

En vieläkään oikeen ees tykkää älläreistä mut pakko ajaa ku niin matala kynnys :E

aah olipa taas kiva käydä vähän sekoilemassa pasilassa ja kiroilemassa lippulappuja

aamupäivä meni mukavasti pasilassa. iltapäivän aloitin samalla kaavalla, lautatarhaa ylös ja junatielle/teollisuuskadulle, siitä jatkoin aleksis kiven kadulle ja taas hööki päälle. sturenkadun risteyksessä iski punaiset eteen, mutta sopivasti pääsi läpi pujahtamaan. 30metriä ehdinkin jo miettiä monesko katu se käännös olikaan kun vierestä vilahti sininen ja ilmoille kajahti iloinen “tsitsinggg” ja pian pikavoitto olikin jo ns. hallussa. ens kerra ajan teollisuuskatua saatana =)

kiitti Judda ja Kim!

DFL, oli kivaa.
Kiitos!

ens kerralla en tiputa 10€ lippulappua taskusta perkele.

Nutip:lle voimia!
Oli hauska idis ja kiva ajella. Kiitsa Kimpsu ja Judda!

Hyvin meni vaikka meni miten meni.

Kiva oli ajaa Helsingissä ns. täysii, ku normaalisti ei oikein jaksa. Sopivasti ajoin niin huonosti et koko ajan piti ajaa täysii.

Ällärit on kyllä aina hyvät. Tänäänkin oli sellanen tunteiden vuoristorata, mutta kyllä sitä ilosena aina ajaa maaliin.

Huuhuh, kiitos.

Kiitos kaikille mukana olleille!

Kiva oli nähdä, että jengillä oli mukavaa ja vähän tuli taas olo että miksi näitä nyt ei vaan voisi olla useammin. KeskariCup 2017 ehkäpä?
Aivan hyvät ajot noista sitten kehkeytyi vaikka sellainen parin vuorokauden yhteinen aivopieru nuo Kimiltä ja minulta oli. Taputtelemme itseämme selkään, että.ainakaan isompia fubareita ei tullut manifestin ja lippulappujen kanssa.
Paljon siistejä juttuja ja Kim listaa tulokset jossain vaiheessa tarkemmin. Mutta muuten ei kannata pisteiden tms. perään huudella sillä ne poltettiin ja grillailtiin makkaraa. Paulus voitti ja Viltsu erinomainen kakkonen.
Antonin sakot on kyllä harmi, mutta eipä tuossa auta kuin nöyränä ottaa vastaan mitä annetaan kun tossa spotissa ei oikein karkuunkaan pääse. Hyvin oli kisa vauhdissa APn osalta.
Kiitos ja öitä!