All-City Def Wish

ESBstä siirretty osat Def Wishin runkoon, nyt mahtuu kunnon rengasta. Viikonlopun testilenkit ajettu ja on erittäin hauska pyörä!

Muutama lisäkuva Flickerissä

edit: satula ja tanko menevät vielä vaihtoon, toinen risa ja toinen kapea.

Oi oi oi…kyllä nyt kelpaa! Hieno on. Mulla saattais olla tuohon se satula :wink:

jos ajattelit hankkiutua eroon tosta tangosta, niin dibs!
ja niin, että hieno on kyllä.

Very macho. Kimin pyörät ja kuvat ovat aina olleet nättejä.

paras 700cbmx runko mielestäni. Jos olis ylimäärästä rahaa melkeen varmaan tilaisin tämmösen.

50 mm renkaat is so 2012.

Huippumatskua jälleen kerran.

vidu kouva.

http://allcitycycles.com/blog/another_edition_of_customer_bikes

.

oon aina digaillu tästä aivan erityisesti. järkitrikträkki 4 teh win. ja hyvä että päätyi ajavaan kotiin.

ootko vedelly tolla pahimmatkin talvimyräkät vai löytyykö m-t-b vielä lisäksi?

Tuukan vanha Unit on meikällä joten eiköhän tällä vedetä kaikki myräkät.

ok, arvostan täten myös valinnan valtavirranvastaisuutta ;]

cum blasting

hups

Def wish. Läski kyttä. Pelastustie. Ei polkupyöriä.
Sigimatskuu tai jotn…

no nyt Pauli!

Hyvä kuva ja hyvä pyörä.

En ole ehtinyt tämänkään kanssa vielä hirveästi mihinkään, mutta kattellaan. Vähän on jännäämistä edelleen, onko runko mulle liian iso noin kikkailumielessä. Tokihan isompi ihminen saattaisi saada tästä ajokista irti enemmän. Vaan jos taas luovun, pitäisi samantien keksiä jonkinlaista vastinetta tilalle. Tykkään kyllä noista isoista donitseista, kiekothan tässä on aivan mahtavat ja jemmassa on edelleen muutamia 29-renkaita, eli tuolta pohjalta ei pienempään rengaskokoon vaihtaminen välttämättä ole kannattavaa. Silti esim. joku 24" bmx saattaisi sopia paremmin tämän ja seuraavan kvartaalin tarpeisiin. No mutta. Asiaan alkaa tulla valoa, kunhan saan tästä ohjaamoasiat oikeasti kuntoon. Talvi ja siihen mahdollisesti liittyvä järkevöityminen on vielä kaukana hamassa tulevaisuudessa.

Kuvassa näkyvä lyhkäinen alumiiniriseri meni siis Leggeroon. Tilalla DW:ssa on nyt jotain matalahkoa välimallin rautaa siihen asti, kunnes posti joskus tuo 3" cromoa. Ja ne poljinjututkin vielä juu. Vaikka olen käyttänyt pitkään yksinomaan spd:tä, lukkikset tuntuivat olevan rymytessä vähän riskialttiit.

Pelkkänä siirtymäajokkina itse runko on mulle hyvin sopiva, mutta edelleen siinä mielessä kampien q-faktori on vähän turhan suuri. Kovia kadensseja ei oikein saa otettua. Ehkä tuo seikka on vain totuttautumisesta kiinni. Temppuilunäkökulmasta asia on taas hieman toisenlainen.

Vähän on ehkä semmoista ajatusta että pitäskö vaihtaa vähän pienempään. Mutta mihin muka. En tiiä, saa neuvoa. Pitäs olla 14mm hahlot perässä tai (henkistä) viilausvaraa. Ja rengastilaa yhtälailla. Helkkarin hyvät kiekot on kyllä, niitä ei huvittaisi laittaa pois.

Jospa nyt saisi pian hommattua lyhyemmän stemmin ja selviteltyä kampien päivitys finaaliin. Onhan tää nyt mun kokoisella ihmisellä melko kruiseri. Eli on syytä saada jalat vähemmän haralleen jotta pääsee lujempaa.