älä ikinä osta!!!

CRC kyllä laittoi kamat liikkeelle ajallaan, kuljetus vaan kesti tuskallisen kauan.

tähän täytyy todeta että kun tilasin viime viikolla CRC:stä uuden laukun aiemmin tännekin postaamallani alennuskoodilla niin paketti tuli sillä niiden peruspostilla parissa päivässä.

…samoin CRC:stä tilaamani satula tuli kolmessa päivässä perille

asb - 2 weeks ago » Vähän jänskättää. Just tilasin vanteet ja navat ja jotain B-C:stä. Viimeks tuli ihan moitteetta, saa nähä miten nyt.
No nysse tuli. Vähän hitaan puoleisesti paketti liikkui, mutta kaikki osat tuli ehjinä perille.

VIIIITTTTTUUUUUU!!! Etunavassa on 4 reikää liikaa. En tilaa bike-componentsista enää.

asb - 6 hours ago » VIIIITTTTTUUUUUU!!!! Etunavassa on 4 reikää liikaa. En tilaa bike-componentsista enää.
Mä sain maanantaina viimisen toimituksen bike-componentsista (ks. mun aiemmat postit).

En tilaa bike-componentsista enää.

Asiaan löyhästi liittyen: probikekitissä on tavarat jo aika vähissä, mutta olikse nii että 15% alennusta ja ilmaset postit?

probikekit.comssa tuntuu olevan pysyvästä päällä niiden “erikoistarjous” eli ilmaiset postit EU:n sisällä, paitsi isoissa tavaroissa eli esim. kokonainen fillari maksaa jotain. mutta nyt siellä näyttäis tosiaan olevan vielä kaikki -15%. hmmm…

Jep. Mutta hinnoissa ei ole alvia, eli 17.5% tulee päälle.

Elä ikinä osta… Taiwanissa kasattua polkupyörää.

Ei lähe kammet irti, kun on vedetty paineilmalla liian kireälle. Pitkällä varrella irtos kyllä kierteet kammesta, mikä ei tee asiaa enää yhtään helpommaksi.

Jos kampia irrottaessa alkaa pelottaa että kierteet korkkaa ni kannattaa varmuuden vuoksi kopauttaa siihen ulosvetäjän päähän. Kuumailmapuhallinkin on avuksi, amuliinihan lämpölaajenee paljon enempi kuin teräs. Ens kerralla sitten…

mulla taas lähti taiwanissa kasatusta pyörästä kampi löysälle parissa kuukaudessa. ja vieläpä niin että en ollu huomannu mitään ongelmaa ja sit myin sen kaverille niin sillä jäi kampi jalkaan kiinni kotimatkalla.

mijau - 4 hours ago » mulla taas lähti taiwanissa kasatusta pyörästä kampi löysälle parissa kuukaudessa. ja vieläpä niin että en ollu huomannu mitään ongelmaa ja sit myin sen kaverille niin sillä jäi kampi jalkaan kiinni kotimatkalla.
:D

Sori, mutta mielikuva on aika hauska… Mulle tulee ihan täysin mieleen, että toinen vetää yläkroppa kyyryssä hillitöntä kyytiä ja jossain vaiheessa maisema taustalla ei liikukaan niin lujaa, kun toinen jalka vispaa tyhjää ja kampi kolisee kauniisiin corratec (vast.) -teippeihin. Toivottavasti ei käynyt mitään ikävää

ebay.de kautta b.o.c. fillarikauffa! odottelin tilaamaani mavicin cxp 33 kehää lähemmäs parikin viikkoa kunnes tänään postiin saapui vihdoinkin hartaasti odotettu paketti. Kaiken pakkausmuovin ja schaissen alta kuoriutui sitte mavicin open pro kehä. huoh.

jonkunäkönen toinen halpis bankrupt surplus kauppa ebay.co.uk kautta lähetti myös postia, suht nopeaan tahtiin. Tilasin sieltä jarrun ja pari kampisarjaa. No ei sieltä tullu ku jarru ja yks kampisarja. Maksoin kuitenkin täyden hinnan. Sieltä ei vieläkää olla vastattu meiliin.

Sanonpahan vaan että aloitus ebayssä mun osalta on menny ihan päin naapurin navettaa.

->fredd
Eihän toi open pro satu olemaan musta, 32 reikäinen, pääkaupunkiseudulla ja kohtuulliseen hintaan myynnissä? Olis tarvetta yhdelle kyseisenlaiselle vanteelle.

Jos se on 36 reikänen, niin mä voin poistaa sen.

^ jos -toivottavasti- maksoit Paypalin kautta niin voit avata siellä ‘disputen’ tms. ja tehdä valituksen jonka jälkeen kestää pari viikkoa jonka antavat aikaa myyjälle vastata valitukseesi. ellei myyjä hoida hommaan kuntoon niin sun rahat tulee sieltä kyllä sitten lopulta takasin.

mun ainoa ebay-ongelmakeissi on ollut kampisetti joka oli pakattu niin paskasti että vasen kampi oli tippunut matkan aikana pussista ulos ja hävinnyt. myyjä ei suostunut ottamaan vastuuta paketoinnista tai mistään muustakaan mutta Paypal palautti lopulta mun rahat postikuluineen kaikkineen. ja puolet kampisetistä jäi mulle -ilmaiseksi- vaikka olin itse tarjoutunut palauttamaan sen.

erkko - 14:56, 6.4.2009 » ->fredd Eihän toi open pro satu olemaan musta, 32 reikäinen, pääkaupunkiseudulla ja kohtuulliseen hintaan myynnissä? Olis tarvetta yhdelle kyseisenlaiselle vanteelle.
Hopeinen, muuten sopii kuvaukseen ;) Katson nyt mitä ne sieltä lafkasta vastaa, jos vastaa. Ellei vastaa niin luultavasti menee etiäpäi sillä summalla jonka pulitin.
basti - 14:56, 6.4.2009 » Jos se on 36 reikänen, niin mä voin poistaa sen.
Eli 32 reikäinen vehje, valitan :\

Ja tää kiekko kauppa oli tosiaanki tilisiirrolla, kun taas surplussi oli paypalin kautta. Pitääki vilkasta toi dispute keissi! Tänks jussi! :slight_smile:

Monilla Ebay kaupustelijoilla on aika tärkeä se että saavat pidettyä hyvän palauteprosentin, etenkin Ebay storeilla.
Viime kesänä kun tilasin jenkeistä yhen kiekkoparin, joka loppujen lopuks tuli vääränlaisena. Piti tulla jarrupinnaton, niin tulikin jarrupinnalliset. Kauppa ois suostunu vaihtamaan kiekot uusiin, vaikka olin niillä jo ajellu muutaman viikon ja repiny niistä tarrat pois.
En kuitenkaan jaksanu alkaa siihen ruljanssiin. Ensin käydä tullissa hakemassa niihin lappua, että menevät palautuksena, ja takaisin tulee korvaavat tuotteet, joista siis on jo maksettu tullit…blah…blah…

Joo, PayPalia kannattaa tosiaan pyrkiä käyttämään viimeiseen asti noitta Ebay ostoissa. Niillä on hyvät takuut noista rahojen palautuksista, jos myyjä toimittakin jotain skeidaa tai muuten kädettää jotain. Itellä ei omakohtaisia kokemuksia tuosta PayPalin lupauksista, mutta käsittääkseni kyllä pitäis toimia hyvin se niiden kautta valittaminen.

fredd - 16:04, 6.4.2009 » jonkunäkönen toinen halpis bankrupt surplus kauppa ebay.co.uk kautta lähetti myös postia, suht nopeaan tahtiin. Tilasin sieltä jarrun ja pari kampisarjaa. No ei sieltä tullu ku jarru ja yks kampisarja. Maksoin kuitenkin täyden hinnan. Sieltä ei vieläkää olla vastattu meiliin.
Mulla on ollut toistaiseksi positiiviset kokemukset Bankrupt Surplusin kanssa asioimisesta. Asiallista viestintää ja ripeä palvelu. Harmillista tietysti että ovat menneet puppeloimaan, mutta ei mielestäni kuitenkaan ns. kusetusputka.

Hieman appdeittia noihin edellämainittuihin ebay shoppeihin. Sillä hetkellä raivostutti, joka aina merkitsee että on pakko purkaa jonnekki. Taidanpa vetää huonot kommentit pois markkinoilta.

Uus vanne lähti jo tänään saksasta, jopa ennen kuin olen lähettänyt open prota takaisin. Customer relationship management at its best :slight_smile: Surplussis hautajaiset tms oli pilannu bisnekset, eli sieltäkin on palikat nyt tulossa. Woohoo, ehkäpä nuo proggikset on ennen kesää sittenki valmiita!