Aiheita väärissä kategorioissa

Joitakin M:, O: ja AMA: aiheita menee jostakin syystä kategoriaan “Avoin fillarikeskustelu”. Onko niiden otsikoinnissa jokin virhe vai miksi käy näin? Voiko ne siirtää oikeaan kategoriaansa?

me tekniset moderaattorit niitä aina siirrellään. Moni epähuomiossa tai -kiinnostuksissaan postaa kaiken Avoimiin ja niitä sitten välillä käydään läpi tai moni pyytää itsekin korjausta.

edit: siirsin sun AMA:n AMAan ja korjasin muutaman muunkin oikealle alueelleen. Topikkia aloittaessa etusivun lomakkeelta pitää siis itse valita osio ja oletuksena on avoin fillarikeskustelu, joten laiskat ja hönöt postaa sit kaiken sinne.

tnts - 9:37, 2.4.2012 » Topikkia aloittaessa etusivun lomakkeelta pitää siis itse valita osio ja oletuksena on avoin fillarikeskustelu, joten laiskat ja hönöt postaa sit kaiken sinne.
Auttaisko jos ton valikon siirtäis otsikon ja tekstikentän väliin?

Siinä pitäis olla myös huomiotekstit punaisella, kursiivissa ja kaksoisalleviivattuina että menis joidenkin nuppiin.

vois katsastaa. Toisaalta teijn päätöksen, että en enää koske tähän saittiin pellin alle, mutta välittömästi aloin suunnittelemaan leiskan levennystä nykyisestä 800 pikselistä.

Tajusin, et alotin mun projektin yleisissä. Anon siirtoa.

E: Ehkä auttais, jos se kategoria valinta olis tekstiboksin yläpuolella, heti otsikon jälkeen. Mut auttais myös, jos ajattelis.

konkeli - 9:51, 2.4.2012 » Siinä pitäis olla myös huomiotekstit punaisella, kursiivissa ja kaksoisalleviivattuina että menis joidenkin nuppiin.
oikeastihan siinä pitäisi olla vakiona tyhjä kenttä ja sit kun painaa nappia niin tulee punaisella lukemaan laatikon viereen että määrittele osio. tuo on ainut mieleen tuleva keino millä ainakin teoriassa olisi mahdollista että parantuisi osumatarkkuus.

Defaulttivalinnat, joojoo agree/send. Kälikysymys.