Äänestystopik

watit ja numerot
  • kiinnostaa
  • ei kiinnosta

0 voters

vetelynormatiiviseen katuratapyörään kuuluu
  • riseri
  • droppi
  • bullis
  • muu

0 voters

onko sun pyörillä hellittelynimet
  • myönnän
  • en myönnä

0 voters

Löydätkö rattaanpultin vastakappaleen työkalun kun tarvitset sitä?

  • kyllä
  • en

0 voters

  • jalkapallo
  • jääkiekko

0 voters

Theseuksen pyörä eli mitä kaikkea pyörästä voi vaihtaa niin että se on susta vielä sama pyörä

  • Kiekot
  • Renkaat
  • Voimansiirto
  • Keula
  • Runko

0 voters

1 Like

Kohta “runko” varauksella ”vain toiseen (lähes) identtiseen” (been there, done that).

1 Like

Tämä on totta, vaihdoin rollerin rungon kokoa pienempään vuodeksi ja taas takaisin alkuperäiseen kokoon, ja kyllä se sama pyörä oli koko ajan.

1 Like
Olen ajanut loppuun
  • Renkaat
  • Ketjut
  • Keskiön
  • Navan
  • Jarrut
  • Keulan
  • Rungon
  • Itseni

0 voters

Oon paskonu fixed-konversoidun Deore XT-navan akselista, repikää vittu siitä. En itekään tajua miten.

Öö siis tarkoittaako ”jarrut” pelkkiä jarrupaloja vai miten te kaikki olette vielä hengissä?

Aika moni väittää kuolleensa ajaessa, eli meinaan jonkinlaista fuskua olevan ilmassa.

Nyt ku lähin kelailee niin onhan tässä siis yks mehulevyjarru-kokonaisuus ajettu siihen pisteeseen et tiivisteet on pettäny vähän sieltä sun täältä (Shimanontarkasti melkeen synkassa).

Joo mulla oli enemmän mielessä paskan vannejarrun normaali failure mode eli längen murtuminen, mallikappale tästä löytyy varmaan joka toisesta kerrostalon pyörävarastosta.

Olen ainakin yhden levyjarrun ajanut loppuun ajettuani ensin palan loppuun, sitten palan rungon ja lopulta männän.

4 Likes

Ajattelin kysyä tästä jotain lisää mutta en edes tiedä mistä aloittaa.

2 Likes

Ruuhkavuodet, vahva, mutta väärä mielikuva, että siinähän oli aika uudet palat, talvi ja pyörä joka ei mahdu ovesta sisään eikä lämmintä huoltotilaa, jarrun vähän huono toiminta ja ääntely märkyyden, suolan yms. piikkiin, ei jaksa välittää/huollan sitten kevätauringossa jne.

15 Likes

Eiks joustokeulan voi ajaa loppuun?

retrospektiivi: ehditkö ostamaan pyöräilytarpeistosi tukkoon ennen hyperinflaatiota
  • kyllä ehdin :neutral_face:
  • en ehtinyt :sweat:

0 voters

  • Afterglow
  • Ajan sillalta alas kun tää on ohi

0 voters