A/V: farkkuessu

Eli jaossa Hikipajalla tosi pikaisten pajautteluiden tuloksena syntynyt työessu. Vanhoista farkuista värkätty, idea saatu Ompelukerhon puolelta. Tämä tosiaan tällainen harjoituskappale, mutta täysin toimiva.

Rinnassa kaksi taskua ja niiden alla pitkä pussimainen tasku, jonka ulkosyrjässä vielä kaksi pienempää taskua. Keskellä reteesti vinoon ommeltu valmistajan logo, elikkäs tuote merkki hommeli. Pitkä on myös, itse oon 177 cm tyyppi ja yli puolisäären tulee helma. Jos ei tykkää, niin tietty voi nostaa tuolla vyötärökiinnityksellä. Tällä suojaudut saastalta tai kipinöiltä silleen kuin farkkukangas nyt suojaa. Eli toi essu syttyy ennen vaatteitasi palamaan ja sitten kun se on tulessa, niin aika pian vaatteetkin. Paitsi tietty, jos et pidä essun alla mitään. Sit kärtsää vain nahka. No, kyllä tiedätte miten essua käytetään, tai en tiä. Ja hittoakas mä tätä mainostan kun pois annan.


Tollane ois.

Tosiaan: nouto Roihuvoresta arki-iltaisin. Jos vaihdossa löytyy esim. tangonpäätulppa, niin olisi ihan super. Jos ei niin myös limonaadit kuten Dr. Pervertit tai Club Matet tai Rainbow colat käy. Tai sitten haet vaan.

Private Message contacting tai telefooniviestiting ät 045 630 1938

haha tää on kova. Hakisin heti jos vaan pystys.

PM’d.

Tota joo & ei helevetti sentään: tätä kirjoitellessa palo Tohtori Ötkerin halpiskopio. Olis pitänyt varmaan antaa toi essu sille.


Kaasuhella ja pirun hidas kännykkänettiyhteys ei mikään voittajan valinta. Etenkin, jos ei haista käytännössä mitään niinku mä esim. en. Oli melkoset savut keittiössä sitten.

Tällasta lauantai-iltaa sit täällä…

Ja millään alkomahoolilla tai muilla päihetideillä (sic) ei oo ees osuutta asiain tilaan tai laatuun noin yleensäkään.

Haen takkini.

tota joo, ei oo tarvetta hiilitableteille.

odie oli lännen nopein. eli män jo.

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/06/how-to-burn-800-calories-in-just-30-minutes.jpg