A: pahvilaatikot kiekkojen lähettämiseen/säilytykseen

Kellään Helsingissä kiekkolaatikkoa nurkissa turhana pyörimässä?
Sekä myös runkolaatikkoa?

hugbikesil on huone täynnä.

hain ite just tiistaina.

Larussa iso pyörälaatikko (150x80) a.k.a. fattyboxi tarpeettomana. Lentää roskiin viikon sisällä. Bussi 20 päättärin lähellä, kulkee helposti julkisillakin.

We’ve always got a load of bike boxes at Classic Bike in Töölö so if anybody needs one just call in and pick one up, its rare that we haven’t got at least a couple waiting to be recycled. http://classicbike.fi/

Ullanlinnasta löytyy yks runkolaatikko 100x62x19, tuu hakee.

Koskelantieltä löytyisi vielä jonkun aikaa:

  • laatikko kahdelle kiekolle 81x59x20
  • laatikko rungolle 100x78x18
  • laatikko fatille 148x78x28

Vantaalta Päiväkummusta löytyis rungon lähetykseen laatikko noin 150x70x20cm. YV ja haje pois.

Oulun aurinkoisesta Saarelasta 2kpl kiekkolaatikoita kuljettamiseen/lähettämiseen tai ihammihivvaa.
Nouda, ole hyvä!

Cosinen kiekkosetti tuli. Laatikko kiekkosetin kuljetukseen tms. löytyy Helsingin Kivihaasta jos joku tarvii. Säilöön tämän viikon vielä, sit roskiin. Eli laatikkoon mahtuu kaksi kiekkoa limittäin.
Yv.

Kiekoille laatikkoa jollain PK-seudulla?

Oulussa kahelle kiekolle laatikko haettavissa Veturiaukiolta. Tarjous voimassa epämääräisen lyhyen ajan.

Etsin turusta lootaa tositarkoituksella

Meilahdessa tarjolla kolme tsibaletta lootia, kahdessa mukana naabelisuojat.

[s]Olisko Helsingissä kellään antaa mulle pahvia. Haussa

1 kpl tukeva kiekkoloota kahdelle maantiekiekolle
1 kpl loota johon mahtuu runko

PM kiitos paljon.[/s]

löyty! kiitos

hugilta saa hakemalla

Joo HUG:sta kävin kans hakemassa tossa joulun aikoihin, tulipahan samalla ostettua jotain jagwiren kuoria ym. mukavaa

Helsinki 00140, menee runkosetti iisisti. Tuu hakee tänä vkl, pahviroskis on aina täynnä :frowning:

pahvilaatikko pyörälle 0 euroa

https://www.tori.fi/vi/36102011

ei oma ilmoitus

haluuko joku laatikon runkosetille / kiekkoseteille? ekstrapahvit haarukalle yms mukana

nouto tänään/huomenna helsingin siilitieltä

Haluaisin jälleen kerran muistuttaa langan ollessa jo ylhäällä, että kuka tahansa näitä bokseja tarvitseva saa niitä kyllä fillariliikkeistä. Itse olen hakenut kaikki tarvitsemani boksit velobiasta ja aina saanut(kannattaa soittaa valitsemaansa liikkeeseen, ettei ole jäteauto samana päivänä käynyt). Myöskin niitä haarukoihin tulevia muovipaloja jotka suojaa haarukan jalkoja taipumasta sisäänpäin olen saanut. Kaikesta tästä olen maksanut sen verran, että vien käydessäni vaikkapa keksipaketin työntekijöiden kahvipöytään vaivanpalkaksi ja kiitokseksi. Ilman sitäkin varmaan laatikoita saisin.

Ei siis etteikö täällä kannattaisi huikkailla, jos tarjolla on, mutta ihan siltä varalta, jos joku topikkiin boksien toivossa eksyy niin tietää, että kyllä näitä saa. Pahviboksit on kuitenkin fillariliikkeille jätettä, joka vie tilaa ja jonka hakeminen maksaa työntekijälle minuutin hänen vaivaansa.