A: Husqvarna miestenpyörä n.1940-l. *MENI JO*

(anteeksi kuvattomuus, EHKÄ seuraa jos sen jostain saan)…

Annetaan hyvään kotiin materiaaliahdistuksen ja resurssipulan takia.

plussaa

  • musta, lokasuojat, tarakka, käytännnössä uudet ketjut, orkkis-kiekot, kumit (huonot), ilmaa sisässä, trendikkäästi siellä täällä ruostetta.

miinusta

  • sturmi-archin takanapa jumitti. en oo jaksanut avata, mutta kuvittelisin että vois vielä saada pelittämään.
  • runkoon hitsattu vahvikepala keskiön yläpuolelle pystyputkeen. pienellä tuunauksella sais siistiksi. Teknisesti toimii kyllä näinkin.
  • ei kunnollista satulaa

Tällä hetkellä kiinni vain vähän ajetut uutena ostetut perusflättipolkimet (siis se vanhempi kapeampi malli, olikohan 1/2 tuuman kierre?). Sanotaan vaikka vitosen hinnasta voin luopua niistä.

Löytyy Suomen Etu-Töölöstä, perjantaihin asti. Sitten vien lähimmälle lavalle tjms.

Siis 40-l = 1940-luvulta?

Kyllä.

voisin tulla katsomaan. eli jos oon eka, niin varattu mulle!

onko eturattaassa tyyliteltyjä h-kirjaimia?

Kiitän mielenkiinnosta. Varattu tntslle.

Kävin tsekkaamassa, mutta jätin ottamatta, kun ihan omaan ajateltuun käyttöön tuo ei sopinutkaan. Kuitenkin jollekin oiva rakenteluprojekti siinä ois, eikä paljoa puutu ajokunnostakaan. Takanavan ehkä sais korjattua kuntoon.

Lupasin vaivan palkkana vielä lisätä tänne kuvan pyörästä:

Laitoin pm, kai tää mun hiottavaks tulee ellei joku ehtiny ennen
Edit: työstettäväks, maalipinta on kuvassa sen näkönen että sen vois säilyttää

ouh, sori unohdin ilmoitella täällä, mut tultiinkin toisiin aatoksiin tuon kanssa ja laittelin jo aiemmin aukustille tekstaria, et haenkin sen kuitenkin.

Tämä selvä, pitänee ettiä jotain muuta näperrettävää