A: Alennuskoodit nettikauppoihin

[i]Code Promo à entrer lors du passage de votre commande : 10EUR

Pour une commande de 100 euros minimum passée avant le 5 décembre 2010[/i]

Probikeshop

Olisiko jollain chainreactioncyclesille alennuskoodia? Maanantaina sai vielä kaikista -10%, mutta ilmeisesti ei enää?

EDIT. Tänään sitten taas saa alennusta :slight_smile:

pristine fixed gear kaikki miinus 10%. ihan mielenkiintosta tavaraa myynnissä.

Kuun loppuun asti -10% ja free shipping Raphalta koodilla NAHBSTX

Bongattu täältä:
Imgur

^ei paha. Hitto. Paha. Luottokorttini, viekää se pois ulottuviltani ja heti.

Onneksi valitettavan moni tuote tuolta on out of stock.

Ps. kimppaa v-neck baselayerista? Aattelin ottaa 3-packista 2kpl itselle.

“MEGA10”-koodilla kymmenen pinnaa veks PBK:n tilauksista kuluvan kuun 15. päivän loppuun saakka

10% PBK:sta koodilla “SPRING10”.

^ Sain saman koodin, mutta PBK:n etusivulla lukee nyt “10% off all online orders”. Ehkä tuolla saa sitten vielä 10% lisää :slight_smile:

Raphalta ilman postikuluja “HANDMADE11”, 17.4. asti

antik - 20:13, 25.3.2011 » ^ Sain saman koodin, mutta PBK:n etusivulla lukee nyt "10% off all online orders". Ehkä tuolla saa sitten vielä 10% lisää :) Raphalta ilman postikuluja "HANDMADE11", 17.4. asti
Tuo 10% alennus lukee "aina" heidän sivuillaan. Noita 10% lisäkoodejakin tulee melkein joka viikko.

Kuinka ostin kursk prot noin 78 eurolla kotiovelle:

  1. rekisteröi alwaysriding.co.uk:ehen tekemättä tilausta
  2. odota noin viikko kunnes sähköpostissa tippuu alennuskoodi 10%
  3. Hommaa kaveri joka tilaa toisen kenkäparin tai pistä itse rahaa haisemaan yli sadan punnan edestä jotta saat postikulutta
  4. Lisää kengät ostoskoriin, vilauta luottokorttia ja alennuskoodia
  5. odota
  6. aja

Itse olen nyt vaiheessa 5) saakka.

^toinen arvostelu sitten kun on ollut jalassa?

Raphalta lähtee taminesta lähetyskuluitta paikallisten vapaapäivien vuoksi (lue: toimituksissa viiveitä) toukokuun kolmanteen saakka koodilla ARDENNES.

Nää PBK:n koodit - ja nykymeininki ylipäänsä (imo) - on mitä on, mutta kymmenen pinnaa lupaavat veks koodilla EASTER10 ens maanantain loppuun saakka.

evanssilla taitaa olla hullut päivät

E: contin sisuri kotiin kannettuna 8.01€. pitäisköhä tilaa yx…

Chainreaction cyclesille tai Wigglelle alennuskoodia? Olin jo jälkimmäiseen naputtelemassa tilausta, mutta yön aikana Mavicin kiekkojen hinta oli noussut 10% :frowning:

Evansin “viikon diili”: 20% normaalihintaisista yksivaihteisista koodilla MJWSING

Aina voimassa oleva koodi PREF5, 5 puntaa loppusummasta pois.

Edittiä kesäkuussa: PREF5 ei näytä toimivan enää - ainakaan minulla…

Evansin alennukset jatkuvat ja WCS10 antaa 10% lisäalen huomiseen lauantaihin asti. Yli 50 punnan ostokset ilman postikuluja Suomeen.

Oliko CRC:lle jokin yleiskoodi voimassa? Terv. Pihi-Pekka

Zigura - 15:33, 5.6.2011 » Oliko CRC:lle jokin yleiskoodi voimassa? Terv. Pihi-Pekka
Täälläkin kiinnostais...

Probikekit:iin koodeja?