90´s splatter Gangsta

nojoo, kattellaan, ehkä kesäksi slicksi tanwallit.
uusia nappulakumeja en rupee ulkonäön vuoksi hankkimaan, 13€:n smart sam aivan hyvä.

saaks tosta takajarru, stopperi jutusta vähän lähempää kuvaa? en tajua ja olen tosi sokea.

E: aha olinki super sokea. ja se olikin minit.

HIENO FILLARI ANYWAY

FF - 13:00, 22.1.2015 » kiva kikkailu myös eriväri stikkerssien kanssa.
Sotkuseltahan toi nds näyttää.

Jos pitää kikkailla, ni olisin ehkä ite kikkaillu sitten näin päin sen toisen
http://kuva.termiitti.com/image/36235.jpg

Mahtava vaakaputkistemmitankokahvattangentti.

Hienohan tämä on, mutta vähän toki mietin sitä, että jos jarrut on ollut se juttu niin eikö valmiista hybridi-rungoista olisi löytynyt joku aivan passeli niin ei olisi tarvinnut ratapyörästä (tai no rata ja rata) tehdä :slight_smile:

Eiks Gnasta olekaan hybridi?

Kuten rungosta totesin jo aiemmin:

nysimum - 23:13, 20.1.2015 » No huuuhhuh miten ihanan törkee!
Mummielestä kompliitti näyttäisi paremmalta kirkkailla paloilla, ja pinkillä tankonauhalla. Mutta eipä tuo huonolta näytä noinkaan.

mä digaan tässä erityisesti siitä, että tähän on ajettu jo mukavasti sielua ja tullaan ajamaan vielä lisää.

ts. uniikki maaliduuni korostaa kovassa käytössä kertyvää sielukkuutta ja pyörästä tulee erityisen erityinen. tjsp.

lisää sielukkaita ajopyöriä.

http://www.defietsenmaker.nl/data/mediablocks/mb_0_2065_l__ms1.JPG
Jaa tommosta teippiä olemassa, no mihin se on sopivaa, no just tähän.

No nyt! Kirkasta palikkaa ja toi teippi!

Ai vidu toi teippi on kova!

Kirkkail putkiosil ja kammilla runko tulis ehkä paremmin esiin. Mut onhan tä näinkin aivan tajuttoman hienot.
Jos kirkas speksi kiinnostaa mulla on vaihtaa kirkkaat hyväkuntoset 75 mustiin :slight_smile:

Sinkuloitu Giant(-maantiepyörä)! = tykkään.

I am keen on this. Hehe.

Maali ehdottomasti kova. Kasaus ehkä vähän tukkoinen, kun pelkkää mustaa. Mitä muutoksia teit stemmiin, kun vaihdoit riserista droppiin? Onko miten pitkä ajaa?

joo, mull dundanen teipit heti kiinni vaan, ja täts it

Erik - 20:57, 22.1.2015 » I am [i]keen[/i] on this. Hehe. Maali ehdottomasti kova. Kasaus ehkä vähän tukkoinen, kun pelkkää mustaa. Mitä muutoksia teit stemmiin, kun vaihdoit riserista droppiin? Onko miten pitkä ajaa?
totta, on hieman tukkoinen. osat oli jo aiemmassa setupissa, enkä niitä mitenkään suunnitellut mätsäämään tähän maaliduuniin. taidan ehkä aluksi testata murdered out -lookkia mustalla ketjulla...

stemmi vaihtui dropin myötä 100mm → 70mm.

Piti aiemmin sanoa, että musta ketju ajoon mutta en kehdannut kun olisitte kuitenkin haukkuneet. Mutta voi toimia.

Todella kaunis väriyhdistelmä kyllä maaliduunissa. Itse olisin pyrkinyt tasaisempaan roiskeeseen, mutta puhtaasti makuasia.

Mitä saatanaa! Aivan jumalainen ilmestys.

lyhyt v2 gangsta on kyl geoltaan ja sivuprofiililtaan ihan törkeen ruma runko, mutta siisti väritys todellakin