Onpa lyhyt!
Mietin koko ajan, että pitäs jaksaa kirjautua johonkin kuvatekoälyttömyyteen ja teettää sillä: Tange-strutsi
Muistat määritellä siihen fork crownin ja seatin sopivalle korkeudelle.
Muddy Fox ei ookkaa tän talven talvipyörä… ihan kiva maali, varmaan ehostuu vielä pikku puunauksella
Kiinnostais kokeilla laittaa ysäri-mtb:hen graveldroppi, mutta vailla kokemusta droppitangoista mulla ei oo mitään käsitystä miten lähteä speksaamaan ajoasennon perusteella.
Tarviit joitain senttejä lyhyemmän stemmin ja suosittelen reilusti flarea ja leveyttä ja vähän droppia ja reachia. Ritchey Venturemax ja Salsa Cowchipper ainakin hyviä.
Täähän se ois
Tuli väsättyä tällänen GT kakkospyöräks. Tosi kiva ajaa. Vähä vaihteiden ja jarrujen säätöä ni alkaa olee valmis.
Luottojuhtani. Mulla on ollu tää kuutisen vuotta käytössä, niin talvipyöränä, kuin lähimetsien koluamiseenkin ja on jokunen pidempikin reissu tullu tehtyä.
Runko on tietääkseni Cresentt Gram. Cressulla ollu ysärillä kahtena vuotena titaanirunko. Tän oli joku kasannu suht laatukamppeista, mutta alkuperäistä ei taida enää olla kuin, runkosetti, kiekot, kammet, eturattaat ja ohjainlaakeri…
onhan tossa jo aika paljon mutta keke ei taida olla alkuperänen?
en edes tienny että Crescent on tehny titskurunkoja, todella siisti
dibs jos meinaat joskus luopua!
Joo, meinaan että ostin ton jonku kasaamana. Alkualkuperästä ei taida olla mitään.
Dibsit tallennettu korvalehteen:)
Tajusin etten ole ajanut tällä noin vuoteen. Vaihdoin ohjaamon ja renkaat ja ajoin lähipoluille löllöttelemääm. Oli kivaa:>
Ompas hyvännäköinen timanttiselkä! Mulla on asemapyöränä samanlainen mutta ulkonäkö paljon epämuodikkaampi ettei nipat kiinnostu.