26' er,postaa oma kulkineesi,vinkit,spec's yms

Oliko tää se Nakkilan “Wheeter”? Kävin pitkään keskustelua itseni kanssa siitä, mutta taisit ratkaista asian puolestani, kiitos siitä ja onnea hankinnasta :slightly_smiling_face:

2 Likes

just näin! onnenpoika oon.

1 Like

Proto-Equillar SS Team Issue tänään matkalla Hervantaan. Kiekot ovat vaihtuneet ja paino on pudonnut. Mavic SUP 117, Contin RaceKingit Black Chilillä, Schwalben hipot Aerothanit ja Time XC 12 -klossit. Edelleen 32/16 ja Surlyn teräskeulalla. Paino 9,9 kiloa ou jes.

45 Likes

ihana on

nonni, ensisijaiset asiat tilaukseen! ostoskorikritiikkii pls ja mahdollisia lisäyksiä ois kiva saada. toinen regasvaihtoehto olis michelin pilot pump…siinä ei vaan taida olla mitään pistosuojausta.

keulan kattelen jostain jotenki tai sit vaan huollan ton rokkarin (saattaisko olla et ilman pumppaaminen riittää?)

e: otin sit pilot pumpit kun on ollu pientä prätkäkuumettakin tässä ja jätin tyhmänkalliit vaijerit veke kun eipä oo niitä kivoja liipaisimiakaan vielä.

Urban gorilla GT:

25 Likes

Gorban urilla…

R.I.P. Mihail G.

2 Likes

Parin yön testireissu tehty. Reittinä Kouvola-Mäntyharju-Heinola-Lahti. Salee ihan jees.
Käppäofficelta sain upeat etulaukut lainaan

Painaa kyl ihan hitosti, siitä varmaan toi pyörän mallinimi tuleekin

27 Likes

Huhhuh, pääsin 25€:n torilöydöllä kiinni 26’- lyfestyleen.

16 Likes

poistiks ylläpito jonkin trolliaccountin viestejä missä mulle tarjottiin huntilla kivaa kuitukekee? vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta. vai olikse ylläpidon hassuttelutili? hmm :E

edit: oma sekoilu. olinki saanu yksityisviestinä keketyrkytyksen eikä sitä tähän threadiin postattu. sais olla jotain visuaalista eroavaisuutta näiden kahden välillä kun menee ittellä usein sekasin että missä mä meen milloinkin tosin veikkaan et oon yksin tän ongelman kanssa että että.

1 Like

Keulan vaihtoa. Ehkä oli hieman jyty tuollainen kuuskutonen 180mm joustolla lol!
Nyt on setalla varustettu Z1 Fr. Keveni ja parani. Kiva kun saa vivusta sit suoraan enemmän toimintaa eteen😆


3 Likes

Tästä minä nautin

1 Like


Mishmash shimano bits.

5 Likes

23 Likes

Pyörittiin Ahvenanmaalla neljä päivää tällaisilla 26-tuumaisilla.





38 Likes

41 Likes

minä pidän kovasti siitä miltä tuo pyörä näyttää.

2 Likes

kyllä kyllä, mutta kiinnostaisi miltä näyttäisi mustalla rieskalla

Ai että! Tämä miellyttää silmää!

eipäs ku puhtaalla / kirkkaalla takapakalla.

3 Likes