26' er,postaa oma kulkineesi,vinkit,spec's yms

Pitäiskö tota siis kiertää esim vastapäivään? Yritän vääntää tota mut tuntuu et toi muovi menee vaan rikki ja kohta ei ole hahloa mitä sorkkia :sweat_smile:

Hahlosta väännät renkulan toista päätä ylemmäksi. Sitä mukaa kun muovia tulee esiin, voi sitä esiin noussutta nostella lisää jollain terävällä. Kyllä siihen jäljet jää, mutta ei haittaa. Varo vaan ettei mene poikki, vaikka kyllä se katkenneenakin toimii.

1 Like

Noni, olin jumpannu tota väärään suuntaan. Nyt lähti! Kiitoksia!

1 Like

Tulipa valmiiksi. Vaihteellisesta nimettömästä roskalavamaasturista fiksiksi. Takakiekon kyhäsin itse, kun löytyi sopiva fix-free -napa ja pyöräpajalta vanne. Pajalta myös eturatas. Välitykset 48-16. Hauska parts-bin väsäys.

11 Likes

Vähän ehkä tyhjää sisältöä vielä tässä vaiheessa, mutta pakko fiilistillä, että löytyipä omaa silmää miellyttävä aihio pojalle pyöräksi kotikulmien katukirppikseltä. Myyjä foorumilaisia, joten kiitos vielä täälläkin hälle! Takakiekko vetää ysipakan ja tarkoitus on koota partsbin + pikkubudulla 1x9 tai sinkula.

Edit. toki saa tarjoilla/ehdotella jos sattuu olemaan mielestään erityisen hyvin tähän sopivaa osaa pyörimässä ylimääräisenä.

Marin Bolinas Ridge:

15 Likes

Siisti! Mulla on 1:1 samanlainen pihalla odottelemassa monstercross-projektia jota yritän edistää kunhan saan hankituksi passelin 26" etukiekon.

26er fiilis 10/10

20 Likes

26 Likes

Ensimmäinen 26er buildi mudanen kettu. Kyl mie vaa niin tykkään.

12 Likes


31 Likes

Jumpe :black_heart::purple_heart::yellow_heart:

Oho, meni näemmä takajarrun vaijeri väärälle puolen emäputkea kun laitoin ohjaamon nippuun. :grinning:

Tän vois laittaa myös hienoimmat maaliduunit ketjuun.

1 Like

Tää sitten mutkien kautta päätyi mulle.
Syksy-talvikasaus.

11 Likes

Levarit jälkiasennettu? Noilla välityksillä kiipee vaikka puuhun!

Ihan tehtalta asti jo. Mun edellisessä Equillar 700:ssa oli korvake kans. 32t edessä mun makuuni pieni kyllä, hakusessa 36t.

12 Likes

Ihan hyvä tosta tuli. Kiva sekoitus kirkasta ja mustaa.

1 Like

Miten olet saanut mahtumaan rivalin kammet maasturin runkoon eikä kammet ota runkoon kiinni? Vai onko tuossa jotenkin erityisen kapea runko tuosta kohdin tai kampi viilattu?

Emmää tiiä laitoin vaa

8 Likes