26' er,postaa oma kulkineesi,vinkit,spec's yms

Konsta - 16:27, 29.6.2020 » Eipä sillä oo väliä levyjarrullisessakaan. Tässä jokakesäiseen tapaan kuva silmäterästäni: https://u.cubeupload.com/Konsta/VVGvAG.jpeg
Mikä keula tässä on? Mozo Pro?

En tiijjä yhtään oikeesti mut guuglailemaalla tosiaan selviää että juu, Pro näköjään ja 1993 ilmeisesti.

Minkälainen prosessi toi ton dropoutin vaihtaminen hahloihin teräsrungossa? Kiinnostais ite väsää tommonen

^yhdet dropit vaihdettu ratahahloihin.

Tarvitset:
-kaasua ja polttimen, eli juotosvälineet
-lisäainetta, itse tiasin käyttää jotain hopeaseosta
-viiloja, teräsharja ja hiekkapaperia.

Vanhat lähti irti lämmittämällä. Todella hyvä putsaus teräsharjalla, viiloilla ja hiekkapaperilla.
Sovitteen pitää olla aika tiukka. Laitoin uudet hahlot suoraan ruuvaamalla ne kierretangoon oikealle etäisyydelle toisistaan(130 mm tässä tapauksessa) ja vatupassia avuksi käyttäen samaan tasoon. Lopuks tietty putsaus ja maalaus. Hyvä tuli.

^kiitos!!


tai sit:

rälläkkä
hitsauskone
sopiva pala metallia

Yllä mainittu metodi toki edellyttää, että dropit on alunperinkin juotettu peräpään putkien jatkoksi.
Onhan noita myös hitsattuja. Hitsisaumaa ei sitten kuumentamalla oikein availla, ellei sitten reilummilla lämmöillä ja sulattelemalla putkien päitä samalla.

mannine - 13:55, 30.6.2020 » https://i.imgur.com/762MvkO.jpg tai sit: rälläkkä hitsauskone sopiva pala metallia
Just näin, itelläkin yksi Kayapon runko samaisella käsittelyllä.

No tossa rungossa oliki sen mallinen perä että sai muokattua tuollaisiksi helpolla

yes hyviä tipsejä

ilmariko - 13:35, 30.6.2020 » Minkälainen prosessi toi ton dropoutin vaihtaminen hahloihin teräsrungossa? Kiinnostais ite väsää tommonen
Mun Equillar on siis tullu Tuntsan tehtaalta tollasena, 110 bmx perä. Extreme tais lukea tarras, täytyy ottaa parempia kuvia jahka ehtii. Noit on tarinan mukaan kaks kappaletta olemas, yks mulla ja toinen Tunturin tehtaalla. Tossahan on tosiaan Shimano DX bemaksinaben

Whaaat?? Pikkasenko kova! DIBS, ja vahvasti.

Konsta - 16:27, 29.6.2020 » Eipä sillä oo väliä levyjarrullisessakaan. Tässä jokakesäiseen tapaan kuva silmäterästäni: https://u.cubeupload.com/Konsta/VVGvAG.jpeg
Huh huh, tämä on kyllä niin hieno, että pistäisin aina pyhäajopaidan päälle ajaessa :o

No niinhän mä laitankin. Kiitti vain!

manuelkala - 17:51, 30.6.2020 »
ilmariko - 13:35, 30.6.2020 » Minkälainen prosessi toi ton dropoutin vaihtaminen hahloihin teräsrungossa? Kiinnostais ite väsää tommonen
Mun Equillar on siis tullu Tuntsan tehtaalta tollasena, 110 bmx perä. Extreme tais lukea tarras, täytyy ottaa parempia kuvia jahka ehtii. Noit on tarinan mukaan kaks kappaletta olemas, yks mulla ja toinen Tunturin tehtaalla. Tossahan on tosiaan Shimano DX bemaksinaben
huh, kunnon artifact, ja hyvä

mites markkinoilla noin muuten valmiit hahlo-26erit? 1x1 ei vissiin valmistetä enää, tai onhan toi varmaan aika niche vaatimus

ilmariko - 19:44, 30.6.2020 » mites markkinoilla noin muuten valmiit hahlo-26erit? 1x1 ei vissiin valmistetä enää, tai onhan toi varmaan aika niche vaatimus
Veikkaan että 26 inbredin etsiminen ei olisi homma eikä mikään. Foorumillakin oli hetki sitten semmone myynnissä. Sitä on tehty sekä singel speed että ”slot dropoutilla” kumpikin sinkuloitavissa.



Tämmönen tuli laitettua. Kävi sillälailla inhasti että joku nappas cannondalesta kiekot alta, mutta onneksi sen seurauksena käsiini päätyi NOSNIB xtr napaset ja kyhäilin kiekot. Alkoi osat olemaan liian hianopt cannondaleen joten laitoin tommosen trekin sitten niihin kiinni. Ihan hyvä romupyörä, lokarit viel harkinnassa.

Äärimmäisen säväyttävä rekki siinä niin!
On varsin buusterilänget karboonista ja kaik.
Mahtaakos olla mitä sorttia toi eri nätti jousto(?)tolppa?

En oikeen osaa tosta tolpasta sanoa, veikkaan et yhtä tyhjän kanssa. Jostain cannondalen pyörästä joskus jäänyt yli, pistin päreiksi ja sisällä elastomeeri ja jonkinsortin kiskot millä toi liukuu, Vaikuttaa siltä että isoin flex painuu pohjaan kun istuu kyytiin ja jossain isommissa töyssyissä voi ehkö tehdä jotain. Ni boosterit o kyl ollu pelastus noide xt jarruje kans mitkä ilman boostereita huutaa ku hyeenat. 950 shimppaa noi, eli pitäis varmaan alkaa muitakin osia päivitteleen xtr suuntaan.