1V9V - KOTKA - 19.-21.5.2017 - KYSY; ME VASTATAAN

Jees, ilmo sisässä. Laitoin etten tarvi pajamajaa, mut se to-pe yö optio olis kiva niin menis suunnitelmat nappiin.

Mites se Molo Hasardin keikka?

Ilmottauduttu suurinpiirtein kaikkeen.
Sitten vaan katsotaan miten ukko kestää aikataulussa ja jalat iskussa siirtymän jälkeen.

Giffillesi uskollisena voit tulla vaikka kaasunaamarilla.

http://www.kymensanomat.fi/Online/2017/02/28/Superkesä%20täyttää%20Kotkan%20hotellihuoneet%20—%20kulttuuriasiainkeskus%20yhteistyöhön%20kotimajoituspalvelun%20kanssa/2017321956880/4

esitän nyt jo toiveen jeebukselle ettei polvi tulehtuisi niiku jyväskylässä

manuelkala - 12:05, 1.3.2017 » esitän nyt jo toiveen jeebukselle ettei polvi tulehtuisi niiku jyväskylässä
tuu spugejunaan niin rasittuu vähemmän

vaihdepyörällä vaan niin

Ahmalla kelasin lähteä joka tapauksessa koska en edes omista fix pyörää lol pip

Päätös epämukavuusalueelle* lähtemisestä tehty eli sitovasti ilmoittauduttu.

Missä voi ilmoittautua Päähesestä lähtevään spuge-/hobojunaan?

* sosiaalinen tapahtuma tuntemattomien seurassa (also: Kotka)

Hotelli varattu pe-su. Tulin myös ilmoittamaan että tähänastisen elämäni parhaat hetket humalassa olen viettänyt Kotkassa. Ainakin muistaakseni.

niq - 14:18, 1.3.2017 » Missä voi ilmoittautua Päähesestä lähtevään spuge-/hobojunaan?
https://www.yksivaihde.net/old/29485 Tervetuloa :----)
Filur - 15:00, 1.3.2017 » Hotelli varattu pe-su. Tulin myös ilmoittamaan että tähänastisen elämäni parhaat hetket humalassa olen viettänyt Kotkassa. Ainakin muistaakseni.
Aikanaan, joskus vuostuhannen vaihteessa klubimusaskenessä oli Kotkan kävijöillä tiedossa että Kotka-känni on täysin oma juttunsa. Hyvässä ja pahassa. Mä tässä mietin vietänkö hyvin pari kk jo kestäneen tipattoman synttäreille saakka. Sammun torstaina ja herään darrassa sununtaina.

Aivan hyvä ennakoiva liikehän olisi tässä ottaa etelänlomaristeily ja hakea juhlajuomaa ns riittävästi.

DanielBraun - 15:20, 1.3.2017 »
Filur - 15:00, 1.3.2017 » Hotelli varattu pe-su. Tulin myös ilmoittamaan että tähänastisen elämäni parhaat hetket humalassa olen viettänyt Kotkassa. Ainakin muistaakseni.
Aikanaan, joskus vuostuhannen vaihteessa klubimusaskenessä oli Kotkan kävijöillä tiedossa että Kotka-känni on täysin oma juttunsa. Hyvässä ja pahassa. Mä tässä mietin vietänkö hyvin pari kk jo kestäneen tipattoman synttäreille saakka. Sammun torstaina ja herään darrassa sununtaina. Aivan hyvä ennakoiva liikehän olisi tässä ottaa etelänlomaristeily ja hakea juhlajuomaa ns riittävästi.
Kotka on antanut mulle parastaan joka kerta kun on sinne eksynyt tai päässyt, odotukset on korkeella nytkin. Oispa jo 19.5. Kotkassa on ollu kyllä joku maaginen hyvän mielen viba mun kohdalla.

Katselin just osallistujalistaa.
Ooh, hyvin kaikkiin lajeihin reilu osallistujamäärä

Olikos jo tietoa kuinka pitkään ilmo vielä on auki? Aika salettiinhan tänne tullaan mutta eihän se nyt oo mikään syy olla venyttämättä ilmottautumista viimeseen saakka.

DanielBraun - 22:43, 26.2.2017 » Riittävän pitkään.

Tulin vain nostamaan tämän koska enää kuukausi!
UUHAAAH

sain vapaata tälle ajalle, nyt vaan pitäs arpoa millä pyörällä