1V7V #Miesjuna-topik

peltsip - 15:55, 15.3.2015 » saan ainakin jotain säilöttyä nurkkiin tarvittaessa.
Suolakurkkuja, sieniä, marjoja, leivonnaisia?

Elintarvikkeita ei kantsi säilöä nurkkiin, ku niissä on 90 astetta.

Perustetaanko Lumikko joku komiikkakollektiivi?!

Tampereeltahan se näillä näkymin alkaa. Matka Jyväskylään ei ole sitten muista tuntunut koskaan yhtä pitkältä/lyhyeltä split.

Torstai 14.5. on helatorstai. Kahden päivän toteutuskin olis siis ihan mahdollinen, eikä tarvi ottaa kuin perjantai vapaaksi.

Onko ketään lähössä etuajassa tuonne pyörimään? Mulla on näitä vapaita aika hyvin niin ajattelin lähteä varmaan viikkoa etukäteen että ehtii ennen synttäreitä moikkaamaan sinne korpeen muuttaneita kavereita samalla vaivalla. Mansen kautta ois tarkotus ajaa, mutta istumatalven jälkeinen 200 km fixeed päivämatka tavaroiden kera arvelluttaa kyllä siinä määrin että varmaan yövyn siinä välissä Lopella sukulaisten luona.

Todnäk ajan niitä paljon pelättyjä isoja teitä koska oon jotenkin tosi mieltyny niihin koska jollain ihme tuurilla oon matkoillani kokenu vasta kaks hihaa viistävää ohitusta. Takaspäin en pyöräile koska pitää ehtiä.

Traceur - 11:00, 23.3.2015 » Torstai 14.5. on helatorstai. Kahden päivän toteutuskin olis siis ihan mahdollinen, eikä tarvi ottaa kuin perjantai vapaaksi.
Onks tätä kukaan harkinnut? Tampereelta voi tehdä rennommankin reissun, esim torstaina 100km Isojärven kansallispuistoon ja siitä perjantaina 100km Jyväskylään.

Jotain reittisuunnitelmaa pitäis varmaan tehrä. Starttaamaan pääsee ke-töiden jälkeen, joten päivämatka jää varmaan maksimissaan sataseen eli yöks jonnekin hämeenlinnan suunnalle. To olisi täysi päivä käytössä, mutta koska mansessa olisi majoitusta, sinne houkuttaisi mennä yöpymään ja ajaa vaikka kangas-alan kautta. Pe sitten yöksi nykäskylään, esim mäntän kautta. Vastaavasti miesjunaan liittyminen “jossakin” keskiviikkona kiinnostaisi myös.

Traceur - 22:15, 9.4.2015 »
Traceur - 11:00, 23.3.2015 » Torstai 14.5. on helatorstai. Kahden päivän toteutuskin olis siis ihan mahdollinen, eikä tarvi ottaa kuin perjantai vapaaksi.
Onks tätä kukaan harkinnut? Tampereelta voi tehdä rennommankin reissun, esim torstaina 100km Isojärven kansallispuistoon ja siitä perjantaina 100km Jyväskylään.
Jos mä ajan niin mä ajan kaks päivää. Mutta en teidän tahtia.

jos menee kahden päivän randoks, nii pitää kyl skipata ku paluulento nizzasta on suomes vasta torstai-illal

Munarkki - 1:28, 10.4.2015 »
Traceur - 22:15, 9.4.2015 »
Traceur - 11:00, 23.3.2015 » Torstai 14.5. on helatorstai. Kahden päivän toteutuskin olis siis ihan mahdollinen, eikä tarvi ottaa kuin perjantai vapaaksi.
Onks tätä kukaan harkinnut? Tampereelta voi tehdä rennommankin reissun, esim torstaina 100km Isojärven kansallispuistoon ja siitä perjantaina 100km Jyväskylään.
Jos mä ajan niin mä ajan kaks päivää. Mutta en teidän tahtia.
Jos ajan, niin ajan jossain ajassa, jota aion jälkeenpäin kutsua päiväksi. Tahdista en tiiä: tähän mennessä jääny treenaaminen sen verran vähälle, ettei näytä hirveen hyvältä miesjunaprospektit. :/

Snadin oogee-miesjuna liikahtaa kahdessa päivässä Jykylään ja kahdessa päivässä takaisin. Yöt mennen tullen Sysmässä (to-pe ja su-ma), paluumatkan majoitus buukattu Veljeskodista jossa tilaa riittää jos joku kokee halua ajaa mukana takaisin. Menomatkan majoitus vielä työn alla mutta selvinnee tässä lähiaikoina.

Jonkunlainen junien yhdistyminen voisi tapahtua perjantaina esim Korpilahdella?

Prkl! Voi olla, notta tuli tuolle viikonlopulle jotain pakollista tekemistä perhepiirissä. Siitä huolimatta vois yrittää junailla mestoille ja sitten pe-iltana tai la-aamuna lähteä maitojunalla takas Ouluun…

#oulujuna2015 reitti:

Koukataan tuolta P-Savon kautta niin jos oltais vähän lupsakkaampia tullessamme.
Matkan korkein huippu saavuetaan muuten vielä Pohjois-Pohjanmaan puolella :slight_smile:

Terkkui Tervoon! Hyvii järvimaisemii tuol.

Kerrotaan! Laskin että perjantaiajopäivänä Tervosta Jykylään on 14 vesistön ylitystä :slight_smile:

Jesh! Meikä taitaa päästä mukaan junaan, kunhan vain kerkiän la-aamupäivällä takas Ouluun :slight_smile:

Ai että. Oispa randöö. No, kohta on.

Kohtahan tämä…Jos nyt noi tuulet loppuisi tuohon mennessä tai sitten saa luvan olla myötäinen. Vedetään sitten vaan Oulun kanssa arpaa siitä kummalle :slight_smile:

Multa jää kyllä tää juna valitettavasti väliin. Kävin viime viikonloppuna vähän kokeilemassa noin sadan kilsan lenkkiä ja se oli kyllä suurelta osin sellaista tervanjuontia ettei oo miesjunakunto saavutettavissa. Pitää ajaa Jyväskylään joskus toiste.