1V7V Jyvääskylässä 15.-17.5.2015

jaahas, nyt vielä lahjotaan mannine hitsaamaan voittajien keuloihin levarikiinnikkeet niin palkintoasiat on jo hoidossa.

mannine - 0:26, 18.5.2014 »
Welho - 22:40, 17.5.2014 » Pääsekö Manniselle yöksi?
-95 ravers only, sä bääsed. Juma mikä meno tääl nyt
95 paska vuosikerta, aina olivat jotenkin kämäisempiä, 94 paras vuosi syntyä.

Messissä

tais mannine tarkoittaa että tyypit jotka reivasi vuonna 95, ei tyypit jotka syntyi 95.

niinkö meinaat

k_ma - 23:25, 17.5.2014 » #miesjunaoulu2015
tämä. toudellaki.

susijussin ja ylämäkivaihteettomien suosittelemat palautusjuomat ylämäkimuusshin jälkeisiin tärinöihin ja reisikramppeihin.

ei dokata saa, ei sammua saa, se joku voi herätä korvakko haarukassaan

Traceur - 18:42, 17.5.2014 » Jos tänne vaikka yrittäis päästä!
Tampereelta sit kans miesjuna.

ns tonio -välit vai cyclocross -pomppimisten treenaaminen haltuun ja juosten ylös täysii alas? onneks tässä on aikaa pohtia vielä.

k_ma - 23:25, 17.5.2014 » #miesjunaoulu2015
Ilmoittaudun jos lähtee

Hyvä Jykylä!

Nykäskylässä olen ajanut fillarilla 2 kertaa sitten 90-luvun puolivälin,
täytyy lähteä verestelemään vanhoja silmiä.

k_ma - 23:25, 17.5.2014 » #miesjunaoulu2015
No todelleki.

Hesalanmäen poikien kans oli puhetta, että vois koukata Tampesterin kautta ja mennä perille kimpassa. Itse lähtisin tuohon reissuun kyl vaihteilla (kun maitopoika oon), mutta olisko tälläiseen pidempään juhlaan innokkaita…?

Paria skenaariota pyöriteltiin, mutta letkan keruu Turun ja Tampereen kautta ois kova kans. Puhetta oli myös eestaas ajosta HEL-JKL-HEL. Onhan tässä aikaa speksata :slight_smile: Turustakin saattaa muutama vaihdehimmelivalaistuksen kokenut löytyä lähiaikoina :slight_smile:

^Yhtä sinkulaa ainakin aiottiin turkkuses alkaa kasaamaan tositarkoituksella. Kenties siihen ei satulaksikaan valikoidu enää mikään anaaliluotain luulen ma… :slight_smile:

Keltinmäki–Harju 2006–2008
Koulumatka aamuisin pelkkää alamäkeä, iltapäivällä ei niinkään. Vähän kuumottelis tulla runttaamaan se Keltinmäen KLV-nousu uudestaan.

Jos alkais nyt tosissaan harjoittelemaan polkupyöräilyä, onnistuisko ensi kesänä 160 kilsan siirtymä kiinteällä? Ihan oikeasti.

Helposti, voit päästä jopa yhden reissun aikana sen verran

Riippuu tavaramäärästä ja välityksestä ja siitä kuinka pitkä mielestään on vuorokausi.

Munarkki - 11:01, 19.5.2014 » Jos alkais nyt tosissaan harjoittelemaan polkupyöräilyä, onnistuisko ensi kesänä 160 kilsan siirtymä kiinteällä? Ihan oikeasti.
Kelasin tänä vuonna polkea Tour de Helsingin. 140km, luulen, että kyllä ostan vaparin tuohon.