1V7V Jyvääskylässä 15.-17.5.2015

kaikki yhtä komeat & kohteliaat kuin arto varmasti pääsis mutinoitta :smiley:

Eipä yhtä komeita oikein oo Tampereella ku Antonki muutti Hessoihin.

Kohteliaita me ei olla kyllä kukaan. Artoki on vaan huijannut.

^puhu vaan omasta puolestas :slight_smile:

Mä oon kyllä ihan kiva mutten yhtä hyvännäkönen ku Arto

http://cdn.makeagif.com/media/2-18-2015/AlVs9_.gif

http://i.gyazo.com/32d9554ab0621ad7c15b5faf3af1fcc5.png

This summer… One man… One Cinelli… 300 kilometres… Two days…

:slight_smile:
hyvä jonas

https://dl.dropboxusercontent.com/u/13976369/fillari/ylamakivaihteettomat/IMG_20150225_184135.jpg

Täällä syötiin pannukakkua ja juteltiin vähän juhlista. Seurauksena aloitusviestissä mm. linkkiä ilmoittautumiseen ja tarkempia tietoja tapahtumapaikasta. Kaikki siis kipin kapin ilmoittautumaan!

muuten ok mutta hifit uusiksi

nyt sitten odotellaan…

Lattiamajoitus kiinnostaa, mutta vai kokolattiamatolla. Hotelli varattu. AHAHAHAHAHAAA.

Noni, ilmoittauduttu, vaikka meni 15minuuttia ruoan päättämisessä ko en tienny mitä noissa on ja oon vaikee.

Pian nähdään!

Toivottavasti toi sohva on edeltäjäänsä mukavampi :smiley:

nina - 12:17, 26.2.2015 » Noni, ilmoittauduttu, vaikka meni 15minuuttia ruoan päättämisessä ko en tienny mitä noissa on ja oon vaikee. Pian nähdään!
Riskei täytyy ottaa! Heittelen [s]tänää[/s] vaikka tarkempaa speksiä, jos tuut katumapäälle niin saat erityisluvan vaihtaa.

^ On se. Pitää viel pohtii, miten hinnottelen sen :wink:

e: jahka saan tiedot

Mä just pohdin että mitäs kivaa tuolta a-kaupasta taas saikaan.

kaelum - 12:35, 26.2.2015 »
nina - 12:17, 26.2.2015 » Noni, ilmoittauduttu, vaikka meni 15minuuttia ruoan päättämisessä ko en tienny mitä noissa on ja oon vaikee. Pian nähdään!
Riskei täytyy ottaa! Heittelen tänään vaikka tarkempaa speksiä, jos tuut katumapäälle niin saat erityisluvan vaihtaa.
Njää, mutta kiitos kauniista ajatuksesta. Vaihtaneet ovat yleensä tyytymättömämpiä valintaansa eli ei se vaihtamalla parane!

ite kelasin, että jos ajelis sen muurame-jykylä välin kuin henkilö, jolla on alaisia 110% FULL HD, ja sen alkumatkan TVRVSTA/TOMPESTERISTA Punamäkeen esim. bussilla Äpärä satakerrassaan mutta en sitten kyllä tiedä.

Ketä mukaan, ping Merkkari???

Vapaatoiveet sisässä joo, saattaa kyl olla että lauantai-iltana vasta pääsee artefaktilla paikalle jos ei natsaa.

nostetaas tätä ja käykäähän ilmoittautumassa samalla kun tuli yks juttu mieleen mistä puhuttiin kanssa ohimennen. kysyminen ei maksa mitään ja noihin selostuksiin kirjoitellaan vaan jutut jotka voidaan luvata.

eli ainakin jossain määrin löytyy ehkä mahdollisuuksia järkätä ns ekstrajuttuja jos on oikeasti tarve. meillä on kuitenkin hyvä ja suht laaja järkkäysporukka joista kaikkia ei tarvita koko aikaa joka paikassa ehkä. heitetään esimerkiksi omalta osalta vaikkapa pyykkikoneen pyörittämistä. jos en muista varotella kotona aiheesta niin aina voi muistaa väärin että kaikki koneessa pyörivät vaatteet on omia (sit ei mielellään mitään tangoja tai vastaavia gepardihousuja kyllä koneeseen) :smiley:

Hei, eikös me sovittu et mikään ei onnistu ja kysymykset maksaa? =P

e: väärinkäsitysten välttämiseksi lisäsin hymiön ilmaisemaan kommenttini leikittelevää ja vähemmän totista luonnetta