1V7V Jyvääskylässä 15.-17.5.2015

Jo 1V2V oli 1V.

Smurf - 21:27, 16.2.2015 »
Npertj - 21:14, 16.2.2015 »
rokpete - 21:08, 16.2.2015 » "1V"
niinku enneki
tunnetusti olen väärässä
Niinku ennenki.
Smurf - 21:35, 16.2.2015 »
Smurf - 21:27, 16.2.2015 »
Npertj - 21:14, 16.2.2015 »
rokpete - 21:08, 16.2.2015 » "1V"
niinku enneki
tunnetusti olen väärässä
Niinku ennenki.
Kuten itseki.

Onkos Tampereen porukka ajelemassa pyörillä Jyväskylään? Turusta ajateltiin tulla yöpymään Tampereelle ja jatkaa sit matkaa.

Tulee melko hapokas reissu mahdollisesti

mikkes - 22:50, 16.2.2015 » Onkos Tampereen porukka ajelemassa pyörillä Jyväskylään? Turusta ajateltiin tulla yöpymään Tampereelle ja jatkaa sit matkaa. Tulee melko hapokas reissu mahdollisesti
On täältä porukka lähdössä. Itse tuun sen matkan varmaan kolmessa päivässä.

Täältä oli tarkotuksena ajaa kahdessa päivässä koko homma, mutta ite voisin käyttää mielelläni viikon.

Se 1V7V-termi aukeaa niin, että 1 viikon ajan tehdään matkaa palstan 7-vuotissynttäreille.

T: uusi naama niinku ennenki

“Going” uliuliuli.

Jännittää jo nyt.

1V7V logo on H I E N O !

manuelkala - 22:55, 16.2.2015 » http://mummila.net/marginaali/files/2004/05/matti-nykanen-raittiuskasvatusliiton-selvasti-pitemmalle-kampanjan-tarrassa.png
matin mäki on muuten pistetty nättiin kuntoon vuosi pari sit, jos siis sen juurelle taluttaminen kiinnostaa.
Munarkki - 22:56, 16.2.2015 »
mikkes - 22:50, 16.2.2015 » Onkos Tampereen porukka ajelemassa pyörillä Jyväskylään? Turusta ajateltiin tulla yöpymään Tampereelle ja jatkaa sit matkaa. Tulee melko hapokas reissu mahdollisesti
On täältä porukka lähdössä. Itse tuun sen matkan varmaan kolmessa päivässä.
Ajetaan toki. Meille mahtuu varmasti yöksi. Jos ei sisätilat kiinnosta, niin pihalle telttaan.
peltsip - 9:26, 17.2.2015 »
manuelkala - 22:55, 16.2.2015 » http://mummila.net/marginaali/files/2004/05/matti-nykanen-raittiuskasvatusliiton-selvasti-pitemmalle-kampanjan-tarrassa.png
matin mäki on muuten pistetty nättiin kuntoon vuosi pari sit, jos siis sen juurelle [s]taluttaminen[/s]runttaaminen kiinnostaa.
fix'd it.

Mites toi junien suunnittelu? Helsinki siis paahtaa omia reittejään ja Turku tulee Tampereen kautta. Olettaen, että Helsingin veturit haluaa taas kavuta Vaaruvuorelle ja Tampere&Turku ei kierrä Keuruun kautta, pitäisikö vaunujen yhtyä Korpilahdella? Varmaan jokunen saattaja voisi täältä tulla vastaankin.

Tietääks joku TRE-JKL reitin?

mikkes - 12:43, 17.2.2015 » Tietääks joku TRE-JKL reitin?
Ei 9-tie.

Sitten kai kaksi vaihtoehtoa Keuruun suunnasta tai Kuhmoinen - Jämsä.
Voi olla jotain muitakin reittejä.

Toi 338 oli kyl makee tie päästää.

Vissiin Tampere - Orivesi - Mänttä - Keuruu - Petäjävesi - Jyväskylä on ainakin joku mahdollinen reitti. Kilometrejä internetin mukaan n. 180. Jos joku tietää parhaan ja lyhkäsimmän reitin niin anna tulla.

ite aattelin ainakin yrittää ruinata että sais pitää talvilomat vasta keväällä sattumalta näiden aikohin ja vastaan ajeleminen kiinnostais kyllä kohtalaisesti

Helsinki, tai ainakaan ne helsinkiläiset joiden kanssa oon puhunut, ei varsinaisesti oo vielä suunnitellut reittiä. Pohdittiin että Sysmässähän viimevuotisen reitin varrella on se hyvä halpa veteraanikoti, jossa on paljon viirejä ja tilaa, ja toisaalta Tampereen kautta koukkaaminenkin kiinnosta, mutta sitten ajettaisiin varmaankin aika pitkillä päivämatkoilla.

Takaisinkin taidamme tulla polkupyörillä.

Millä tahdilla aiotte/haluatte ajaa Tre-Jkl, kerralla, kolmessa päivässä vai kui? Jos tulis sen kautta, saa nähdä?

Itse ajaisin 338-344-348-23-18. Tämä siis tre-jkl.

Meillä olis toistaiseksi suunnitelmana 2x180km, en tiedä onko täysin yliampuva ajatus. Eli ekana päivänä Turusta Tampereelle, toisena Tampereelta Jyväskylään.

Mä voisin kyllä muuttaa suunnitelmia vähän pidemmänkin reissun suuntaan. Jos esim. ekana ajopäivänä ajelis Tampereelle mut sit käyttäis pari päivää tohon Tampere-Jyväskylä väliin. En tiiä. Tuntuu pitkältä matkalta. Toisaalta taas kuitenkin ihan mahdolliselta.