1V6V Oulusa 16.-18.5.2014.

Järvigrilli rulez, m’kay…

jos rilliruokaa ni mun äänet

  1. höhäri
  2. grilli swing
  3. lehtokipsa

jos kunnon hampurilaista

  1. Kauppuri5
  2. grilli swing

no, meneehän tää vähän OT, mut tärkeetä silti… entä juomapuoli? Kauppuri5ssa ainakin valikoimaa…

tääällä olen toivottavasti vitun päissään and i win alleykissan :slight_smile:

oulussa ku asuin niin söin saatanasti katupitsaa. Paljo sitä känkyy heitellään asfalttiin. Ooh segoilukesä 2011

Workstinx - 19:55, 7.11.2013 » 2. grilli swag
Kiinnostaa. Saako vegeporilaista?

wege mitä??
Swing menyy

Tuiralainen kiinnosta.

munakorva - 19:56, 7.11.2013 » tääällä olen toivottavasti vitun päissään and i win alleykissan :)
Meikäki, jompsinkumpsin

olin ihan vtunkänisä ja otin yhe tuiralaisen…ööö…ja voitin

Lomat anottu. Oispa jo toukokuu.

Hei! Nämähän on ihan kohta! Siistii!

Workstinx - 20:08, 7.11.2013 » wege mitä?? [Swing menyy](http://www.kaenkky.com/kuvat/kaenkkylae/1089.jpg)
On siellä perus- ja kerrosporilainen näimmä! Jos skruudaisin eläintä, niin varmaan toi Äläpähättäile lähtisi tilaukseen noinniinku ihan nimensä perusteella.

^ Kreikkalainen burger, omnom!

Noice.

Enää 131 yötä lähtöön! Kohta!

Mulla 132
t. Takaa-ajaja

Miten suuri miesjuna lähtee pääkaupungista

Tietääkseni seitsemän kaiketi ainakin, ehkä pari enemmänkin…?

zykkeli - 12:04, 3.1.2014 » Mulla 132 t. Takaa-ajaja
Ampumapyöräily, taka-ajolähtö.

Heipä hei,

Majoitusjärjestelyt ovat sen verran varmistuneet, että voimme luvata 30 hengelle nukkumapaikat perjantaista sunnuntaihin. Emme ota vielä varauksia vastaan, paitsi tietenkin miesjunalle varaamme jo paikat.

Ohjelman kuvio:
Jo perjantai-iltana voidaan pelata pooloa keskiyön auringossa ja saunotaan majoituksessa
Lauantaina ajellaan, älläreillään, syödä mässytetään ja partyillaan yhdessä.
Sunnuntaina maataan koomassa puistossa ja jotkut onnettomat lähtee varmaan oksennuksen hajusissa pikkubusseissa yms. kohti kotia.

Meidän perusajatuksena on, että vietetään aikaa yhdessä ja koitetaan siksi hoitaa myös aamiaiset ja yhteinen päivällinen lauantaiksi.

Lisää infoo ja ilmoittautumisohjeet ku saadaan puristettua koko elämyskonsepti kasaan.