1992 Cannondale Track - Valot sammutettu 3.2.2016

joo, sopulit ja saturaatiopiste

@Tnts Hahahah, mun Cannondale on valitettavasti ihan rehti konversio. On niin kevyt ja hyvä runko, että jotain kivaa siitä piti tehdä.

Jefecito23 - 12:48, 17.4.2013 » @Tnts Hahahah, mun Cannondale on valitettavasti ihan rehti konversio. On niin kevyt ja hyvä runko, että jotain kivaa siitä piti tehdä.
ok sit sain virheellistä tietoa kaveriltasi, joka osti mun cannondalen kiekot ja kertoi et sulla on samanlainen.

Mut joo nyt loppuu tämä yleischättäys ja keskitytään otsikon aiheeseen eli siihen mitä on “pian…”?

“pian” on yhtä kuin mahdollisimman nopeasti.
tolppa on vielä maailmalla ja pari muutakin osaa on vielä tulossa.

Myös siinä mielessä aikainen tiiseri, että kuvat on tarkoitus ottaa filmille ja katotaan nyt mitä siitäkin tulee… saattaa mennä vituiks jonka jälkeen internet näkee jälleen yhdet digikuvat kännäristä. :frowning:

miltä vuodelta se filmi on ja mikä kamera? :slight_smile:

Kamera on Canon T90 ja värifilmi on vanhentunutta. Tietysti. :slight_smile:

for that desired lomo effect…

aikakausikorrektius FTW!

Kamera on aikakausikorrekti, filmi on kuitenkin ahead-aikakaudelta valitettavasti.

^mul on yks rulla jotain kohtuu vanhaa töissä. Oisko jopa 1996 tjsp.

^^^^ T90 mmmmm, Luigi Colani, tyylikorrekti aikakausikorrektiuden lisäksi

no nyt kun tää on ylhäällä, niin lauttasaaressa vaihtoivat omistajaa keisari(ei luomua) ja Fujichrome Provia 100F '96 eli aikakausikorrekti filmi löytyy siis myös.

ois paree onnistua tolla rullalla sitten…

Läski viistoputki ja ruikula keula, yhtä hassun näköinen kun negaation low.
Ja kyllä käyttöpyörään pitää mahtua täyspitkät lokasuojat.

Edit. No oonhan mäkin fani eikä ylläoleva vastaa kirjoittajan näkemyksiä.

troinine - 8:55, 18.4.2013 » . Ja kyllä käyttöpyörään pitää mahtua täyspitkät lokasuojat.
saleee kurakaaret

no nyt kun $1 arvoiseksi merkattu tolppakin tuli tullista läpi nii että napsahti on päivityksen paikka. huonosta keskustelukyvystä palautetta saaneelle myyjälle meni kaikesta huolimatta viesti ilmeisesti perille vaikkei vastausta koskaan kuulunutkaan…

runkoon kiinnitetty arvoistansa palikkaa, satula on toistaiseksi internet-korkeudessa

http://farm9.staticflickr.com/8398/8681425102_3dc78c7291_c.jpg

American Classic Ti+Flite Ti '93

Oon aika vakuuttunut, että tästä tulee suomen hienoin Track. Olen siksi kateellinen jo valmiiksi.

Vaikken flitestä megana tykkää niin sopii kyllä tuohon. Oma AC antaa odottaa kun mulle tuli myös myyjältä mykkäkoulu. Ois ehkä tohon tolppaan pitäny biddaa korkeemmin:)

ensimmäistä kertaa tulee flite käyttöön ja on aika paha sanoa että sopiiko edes takamukselle. taidan länttää butleriin kiinni testiin ennen kännäriä.

tolpasta heitin max bidit ennen nukkumaan menoa ja olin itseasiassa yllättynyt että lähti sillä hinnalla… toivon kuitenkin että myös sulla natsaa oman tolppas kanssa. :-----)

uuuhhhh… kiihottaa kovasti, lisää kuvia! eka oli jo niin vidu kuumottava ninjameininki!

pikkuhiljaa, pikkuhiljaa… :wink:

emmä täs tahallaan tiisaa. jos ois massia enemmän niin toi olis jos valmis. pari juttua puuttuu vielä.

Muista vaihtaa haarukka!