17.-19.3. Fillarimessut / GoExpo 2017 -twiittaukset tutuille

tnts - 0:13, 4.3.2016 » Messujen superviikonloppu luvassa. Mitkä odotukset ja fiilikset? Kuka skoraa euron ramit seuraavaks vuodeks myyntiin tarmolta? Pilaako hevoset pyöräilyn? Onko vieterivoimajumppasauva taas kehissä? Saako bissee? Missä jatkot? Elikkäs itellä ainakin pläninä vetää messukeskukseen äimistelemään niin pyörien kuin outdoor lifestylen uusia tuulia. Myös perhokama kiinnostaa. Onko tänä vuonna ulkopaikkakuntalaisia tulossa?

hi5 heti aamusta, sit lootti himaan ja mehtään

fug messut tänä vuon

goexpot on vaaralliset, älkää menkö.

valitettavasti ei näkyny yläfessel mitää loottaamisen arvosta ja lake303-indeksi näyttää aika järkyttävää nousupiikkiä

päästäänköhän messukeskuksesta edes härkään asti ennenku muncciksen vauvva pöllitty

eikö se stigmata ois teikän kokoa

mitään mitä tarvitsen ei saa messuilta eikä yläfemmasta ni voi rauhallisin mielin skipata molemmat :slight_smile:

Mistä ilmaisliput tälle vuodelle?

FF - 13:03, 16.3.2017 » mitään mitä tarvitsen ei saa messuilta eikä yläfemmasta ni voi rauhallisin mielin skipata molemmat :)
kuulostaa et se mitä sinä tarttet on interventio

en kyl tarvi sitäkää ku pyöräkamaa käytetyt massit vuonna 2017 ehkä joku 200€ ¯_(ツ)_/¯

eio projekteja kesken :slight_smile:

entä miten ois inventario?

no on täs jotai tullu myytyäki jo ja succistorin puolel taitaa olla esim vitun kamala mutta ah niin siisti nitrox kaupan…
pikkuhiljaa laatikoit kaivelen ja ylimääräst siirtyy myyntii.

oispa ortliebit mukavassa alessa

Huomenna päiväsellä vois mennä messuilee

Olin että vitsi kun olen viikonlopun reissussa. Sitten kuitenkin tajusin että enhän mä mitään edes tarvitse. Ah mikä keveys valtasi mielen ja aurinkokin paistelee ulkona.

dpstyles - 14:22, 16.3.2017 » Olin että vitsi kun olen viikonlopun reissussa. Sitten kuitenkin tajusin että enhän mä mitään edes tarvitse. Ah mikä keveys valtasi mielen ja aurinkokin paistelee ulkona.
no tääo kyl hyvä tapa viettää viikonloppua eikä mitkää hikiset messut tai tarpeettomien asioiden shoppailu.

huomenna töiden jälkeen messuille ja sit voi viikonloppuna teoriassa ajaa.

tnts - 16:16, 16.3.2017 » huomenna töiden jälkeen messuille ja sit voi viikonloppuna teoriassa ajaa.
Sama, 18-20 afterworkeille messukeskukselle.

liputtomilla siis bönthöedgeparkki tänä vuonna? ja negaatiol keskusparkki

Turun Hatsi tulee lauantaina stadiin ja syö teiänkin äitien ruoat äidit. Hi5+GoExpo-combobreaker.

Aika laiha tän vuoden dont go.

Jotai satunnaisia seiskapakkoja ja etuvaihtajia alekoreissa ja muutamia relevantteja asioita -30%