11.6 Malmi-ällärit

Harmi kun oon reissus. Kuulostaa vaaralliselta ja jännittävältä!

Viikko. Uliuli!

Vapaailta hankittu.
ALLE VIIKKO!!!

Näissä vois pärjätä ilman karttaakin, nimimerkillä Chinamanin entinen ja edelleen nopein kuski.

Saaks osallistuu vaikka takuuvarmasti onkin hitain ja huonoin? =D

Edit 1. Ja todennäköisesti krapula.

Jos on tulossa paikalle niin et todellakaan oo hitain ja huonoin. Häviäjät jää kotiin!

Mietin vielä manifestipaperin väriä, ois pari melko kovaa vaihtoehtoa. Kartat pitäis vielä kanssa hommaa, onkohan MALMI-INFOA olemassa?

Jokainen hommaa oman kartan.

Malmilla on muuten muutama aika cowa “madonreikä”

Eiks malmi oo muutenki yhtä wormholee?

Saadaanko kartat vai omilla? Tulostelen karttaa niin huomaan, että aika pieni alue tulee jotta A4:lle mahtuu ja näkyis katujen nimet.

Ei se Malmi nyt mikään Kiina ole :wink:
Yleensä jengi hoitaa itse omat karttansa sen mukaan mitä tarvitsee. Myös lähes kaikkien operaatoreiden yhteydet toimivat Malmilla ilman erillistä roaming -hinnoittelua vaikka aika kaukanahan se on.
Malmin tasavallan valtiollisesta matkatoimistosta saa varmasti myös karttoja, mutta ne taitaa olla kaikki kirjoitettu malmiksi.

xD
Mä nobona luulin, että älykartat olis bannattu.

ai nii nää tällä viikolla huh huh. kiva päästä ajamaan uusille seuduille. malmilla ei oo monesti tullu käytyä kisoissa vrt kallio, töölö,… uliuli.

Älylaitteiden kautta vastausten tonkiminen ilman ajamista on kielletty, mutta muuten se on kartta siinä missä paperikin. Usein tosin paperikartta on jopa kätevämpi kokonaiskuvan hahmottamisen kannalta (ainakin itselleni). Puhelinta käytän jonkun täysin oudon osoitteen löytämiseen.

zykkeli - 10:35, 8.6.2015 » Älylaitteiden kautta vastausten tonkiminen ilman ajamista on kielletty, mutta muuten se on kartta siinä missä paperikin. Usein tosin paperikartta on jopa kätevämpi kokonaiskuvan hahmottamisen kannalta (ainakin itselleni). Puhelinta käytän jonkun täysin oudon osoitteen löytämiseen.
Jep, vanhaan tapaan jokainen lähettilarppaaja kantaa mukanaan tarvitsemiaan esineitä löytääkseen/päästäkseen perille paikasta toiseen. Kuten mm. reppua, jossa voi pitää olutta, vaihtovaatteita, työkaluja ja mahdollisesti juuri silloin kohdalle napsahtavaa "oikean keikan"-rastin esinettä.

Kaikki kartat ovat sallittuja, yleensä karttoja on järjestäjä tarjonnut isommissa tapahtumissa, joissa kartalla on joitain erikoismerkintöjä tai kyseessä on synttäreiden tapaisesta isosta tapahtumasta, johon on tulossa paljon väkeä “ulkomailta”.

Kävin tänään aamulla malmi-talolla pyörimässä mutta en löytänyt karttaa sieltä, joten jokainen tuokoon oman karttansa. Puhelinluettelo on valinta. Ylihuomenna ajetaan lähiöissä!

Eka kerta, jännittää. En pysty participate ilman beer.

Monetkohan ällärit itse olen ajanut ilman beer… Ehkä ensimmäiset.

Niin ja pikkulinnut (ei se baari idässä) ovat laulaneet että monissa älläreissä on virvoitusrasti jossakin ravintolassa, josta pitää tuoda kuitti maaliin. tiedä sitten näistä skaboista että miten asian laita on…

Voisi tulla ensikertalaisena tutustumaan skeneen muutenkin kuin foorumia lurkkaamalla. Ongelmana tosin yötyö ja pitäisi jaksaa polkea Kirkkonummelta asti. Sanotaan, että tahtoa on mutta jaksamisesta ei ole niin varma.