1/8 vs 3/32

normaali - 16:11, 5.8.2013 » Nyt ei auta pieni keskittäminen http://normaali.net/temp/leader-cranks.gif Jos tää on jollekin tavallista niin olen pahoillani teidän puolesta. En ole koskaan ennen astunut tällaseen paskaan.
tämänkin takia 75.

itellä kans kaksien bulkkikampien kaa samaa vaivaa

negaatio - 17:20, 5.8.2013 »
normaali - 16:11, 5.8.2013 » Nyt ei auta pieni keskittäminen Jos tää on jollekin tavallista niin olen pahoillani teidän puolesta. En ole koskaan ennen astunut tällaseen paskaan.
tämänkin takia 75. itellä kans kaksien bulkkikampien kaa samaa vaivaa
Soittelin jenkkeihin City Groundsille, sieltä Paul sano, että tää on ihan tavallista Sugino 75:n kanssa. Sen takia pitää olla track slack, että ei haittaa.

Mutta kun ei pysy ketju paikallaan jos on niin paljon slackia! Nauhotin loppupuolen puhelusta kun se alko mennä niin absurdiksi. Jos tää ei lutviudu, saatte kuunnella.

Aikamoista vittuilua kyl.

LOL

en edes usko lukemaani.

siirryn kohta 3/32.

Postaas toi CG:n vastaus ameriikan foorumille :slight_smile:

:smiley: voimia eetulle, vitu meno. Huh huh ja kättä poloveen. Elikkäs mihinkään ei voi luottaa tässä maailmassa. Kunnon paskamaailma

itellä släkkiä nelsonissa aika paljo. Ordirumit, strönglääth, eai black

tartsipyörässä ei yhtää. sturmey arger, velosolo, mummorautaphixyratas

maastopyörässä vitusti. shimanoo lx30000000000, sinz, konga, vino levarinapa

Tästä tuli mieleeni, miten tärkeää on se kierteellä kiinnittyvän priimarattaan täydellinen keskeisyys verrattuna pulttikiinnitteiseen (taka)rattaaseen. Mut onneksi tällä vuosituhannella on kehitetty niiden valmistamiseen riittävän hyvät CNC-koneet.

“;DD”

Mietityttää tarvitseeko oikeasti muut kuin ehkä joku Förstemann 1/8" ketjua. Maastomiehetkin vääntää hirmuisia watteja sinkuloillaan runtatessa mäkeä ylös kapealla voimansiirolla eikä ketjut katkeile.

Itselläni on yhdessä fiksissä kapea voimansiirto ja kiinnostaisi ehkä joskus siirtyä toisessakin fiksissä kapeaan. Järkeä/ei? Miellyttää sirompi ulkonäkö, kevyempi ketju, äänettömyys.

Takarattaita tuntuu löytyvän melko hyvin kapeallekin ketjulle ja 144 BCD keskiörattaitakin löytyy edullisesti Gebhardtilta, kalliimmin ainakin Blackspireä, Dura-Acea ja Rotoria.

Leveän ainoa etu kapeaan on käytännössä suuremmat kuluvat pinnat rattaissa. Itse ketju kestää ketjusta riippuen yhtä hyvin kummassakin. Olen ajanut molemmilla, joista leveämpi on äänekkäämpi

netspider - 13:38, 16.6.2015 » Tää 46t on uudestaan myynnissä, meni ekalla kerralla 270e:llä mutta olikin 3/32" eikä 1/8" niin ostaja ei lunastanut. [http://i.ebayimg.com/t/Shimano-Dura-Ace-Bahn-kettenblatt-46t-144bcd-3-32-Track-chainring-Zen-style-/00/s/MTQxOVgxNjAw/z/oVkAAOSwpdpVZghK/$_57.JPG](http://www.ebay.de/itm/Shimano-Dura-Ace-Bahn-kettenblatt-46t-144bcd-332-Track-chainring-Zen-style-/111693639410)
3/32" best

en sekoittele enää->hirveä rutina. Leveät tyhmäpyöriin ja kapeat vaihteille.

koitin leveää njs-kettinkiä kapea/nw-rattaisessa maastofilossa. en koita enää.

Ei niitä kuulukkaan sekottaa.
Koko paketti 3/32