Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Voimaharjoittelu

(733 posts)

  1. RTZ
    RTZ
    Profiili

    Lähinnä tulee mieleen, että aika pitkiä sarjoja ja paljon toistoja voimaharjoitteluksi, menee vahvasti hypertrofiatreenin puolelle.

    + ehkä ois fiksua lähteä siitä, että sarjat tehdään aina puhtailla toistoilla, niin loukkaantumisriski on pienempi.

    Lähetetty 14:08, 13.10.2018, 2 months sitten. # Login to Send PM
  2. Hesekiel
    Hesekiel
    Profiili

    Klassinen 5x5 ohjelma esim.

    Lähetetty 14:33, 13.10.2018, 2 months sitten. # Login to Send PM
  3. Jenssen
    Jenssen
    Profiili

    Jos voimaharjoittelu on tavotteena niin turha tehdä isoissa liikkeissä yli 6 toiston sarjoja, muuta kun lämmittelyssä, keventelyssä tai tommosessa. Kun menee tosiaan siihen hypertrofian puolelle niinkun mainittu.

    Lähetetty 16:10, 13.10.2018, 2 months sitten. # Login to Send PM
  4. User has not uploaded an avatar
    Yyhoo
    Profiili

    ValleroX - 15:03, 13.10.2018  » 
    Miten ootte tehnyt tota painon lisäämistä?
    Itse tehnyt 3x12 työsarjoja, nostanut sarjojen määrää kun saa tehtyä sarjat puhtailla toistoilla ensin 4x12 ja sitten 5x12. Kun saan 5x12 menemään puhtaasti lisään 5-10kg ja teen taas 3x12, mutta menenkö perä edellä puuhun?

    Käsipainot käteen ja vuorotellen yhdenjalan kyykkyä takajalan voi nostaa penkille.
    Mavea samoin yhdellä jalalla,takajalka vapaana tasapainottamassa liikettä.Vaikeusastetta lisäämään tasapainolauta/lauta jalan alla.

    Lähetetty 18:47, 13.10.2018, 2 months sitten. # Login to Send PM
  5. TheMiklu
    TheMiklu
    Profiili

    Meikä on kehonpainoreenilinjalla. Voi treenailla melkein milloin vain ja missä tahansa. Tämä on sellainen aika iso asia ruuhkavuosia elävälle. Enihuu, voimistelijoita aina ihaillut. Niillä on kovin tehopainosuhde.
    Nyt kun offisiisonilla oleskelen niin tästä olisi tarkoitus voimailua lisäillä ja pyöräilyä vähentää. Talvella se on hankalaa kun on läskeilykelit.

    Lähetetty 22:25, 13.10.2018, 2 months sitten. # Login to Send PM
  6. kunba
    kunba
    Profiili

    Tahmatassu - 12:27, 6.12.2018  » 
    Tarkoitin enemmänkin sitä ajattelutapaa. Kesäisin kyykkyjä maksimivoiman nostoon, muuten en kehopainoharjoittelun ohella muuta tee. Lihasmassa on vain hidasteena yli 1min suorituksissa.

    Niin mut eihän voimaharjoittelun tarkoitus ole lisätä lihasmassaa.

    Lähetetty 12:37, 6.12.2018, 1 week sitten. # Login to Send PM
  7. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

    Ai no jos tarkoitettiin vaan voiman lisäämistä/ylläpitoa ilman massan lisäämista niin siitä olen kyllä kiinnostunut. Mutta kyllä sitä massaa jossain määrin kummiskin pakosti tulee pienestäkin treenistä.

    Lähetetty 12:43, 6.12.2018, 1 week sitten. # Login to Send PM
  8. User has not uploaded an avatar
    Yyhoo
    Profiili

    Tahmatassu - 12:43, 6.12.2018  » 
    Pudota protskut alas ja hiilarit vain treenin ympärille.Vähemmän lihasta enemmän kestävyyttä.Hyvä joulua
    Ai no jos tarkoitettiin vaan voiman lisäämistä/ylläpitoa ilman massan lisäämista niin siitä olen kyllä kiinnostunut. Mutta kyllä sitä massaa jossain määrin kummiskin pakosti tulee pienestäkin treenistä.

    Lähetetty 8:27, 9.12.2018, 5 days sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: